וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי מארי ורוג'ר פדרר ייפגשו בחצי הגמר במדריד

הבריטי והשוויצרי ישחזרו את הגמר מארצות הברית. גם רפאל נדאל כבר שם. טורניר ציריך: ונוס וויליאמס מחכה לאיבנוביץ' בחצי הגמר

אנדי מארי (4 בעולם) ורוג'ר פדרר ישחזרו בחצי גמר טורניר המאסטרס במדריד (על סך פרסים של 2.27 מיליון יורו) את משחק הגמר מאליפות ארצות הברית הפתוחה, בו ניצח השוויצרי. פדרר המשיך ביכולת המרשימה כשהתגבר בקלות 3:6, 3:6 על חואן מרטין דל פוטרו הארגנטינאי.

"הוא השחקן הכי טוב בעולם. הוא לא נתן לי שום סיכוי", החמיא דל פוטרו בסיום. גם אנדי מארי לא עבד קשה כשגבר 2:6, 2:6 על גאל מונפיס. "לשחק מול פדרר זה תמיד אתגר", הכין עצמו מארי למפגש המסקרן בסיום המשחק. גם פדרר החמיא: "מארי טקטיקן טוב, תהיה לי הרבה עבודה".

גם רפאל נדאל עלה כצפוי לחצי הגמר, כשגבר בדרבי ספרדי על פליסיאנו לופז (40 בעולם). הטניסאי המדורג מספר אחת בעולם סיים את המשחק בניצחון 4:6, 4:6, והוא מחכה בחצי הגמר לז'יל סימון, שניצח את איבו קרלוביץ' 6:7, 6:4, 6:7.

בטורניר ציריך לנשים נשמכה התנופה של האיטלקיה פלביה פאנטה. אחרי שהדיחה את ילנב ינקוביץ', ניצחה פאנטה גם את קתרינה סרבוטניק הסלובנית 5:7, 2:6. בחצי הגמר מחכה לה הספרדייה אנאבל מדינה גאריגס (30 בעולם). במצב של 6:4, 3:6 במערכות, פרשה ויקטוריה אזרנקה, וגאריגס העפילה לחצי הגמר.

גם ונוס וויליאמס עלתה שייטה לחצי הגמר בציריך עם 3:6, 3:6 על פרנצ'סקה שיאבונה מאיטליה. היריבה הבאה של ונוס תהיה אנה איבנוביץ', שהמשיכה בהתאוששות מהתקופה הרעה שלה, כשגברה 1:6, 4:6 על פטרה קביטובה מצ'כיה. וויליאמס זקוקה בדחיפות לנקודות על מנת להבטיח את השתתופתה בטורניר דוחא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully