וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מהפכים גדולים לארסנל וליברפול

התותחנים ניצחו 1:3 את אברטון, האדומים 2:3 את וויגאן. צ'לסי הביסה את מידלסברו 0:5, מנצ'סטר יונייטד חתכה את ווסט ברומיץ' 0:4

פגרת הנבחרות כבר מאחורינו, ובעוד אנגליה נהנית ומתמוגגת מהנבחרת של פאביו קאפלו, קבוצות הפרמיירליג שבו היום (שבת) לפעילות במסגרת המחזור השמיני. מי שחזרה במלוא המרץ לפעילות היא סגנית האלופה, צ'לסי, שפירקה 0:5 את מידלסברו בחוץ, ואותתה לכולם שהיא בדרך הנכונה לטפס מקום אחד בטבלה בסוף העונה. מנצ'סטר יונייטד ממשיכה להתאושש, והפעם היא השיגה ניצחון ליגה שלישי ברציפות עם 0:4 על ווסט ברומיץ'.

ליברפול, שלושה ימים לפני המשחק מול אתלטיקו מדריד, הצליחה להפוך פיגור 2:1 באנפילד לוויגאן בדרך לניצחון 2:3 גדול. ארסנל, עם רשימת פצועים ארוכה, הוכיחה כי גם היא יודעת לעשות מהפכים, וגברה 1:3 על אברטון באצטדיון האמירויות.

מידלסברו - צ'לסי 5:0

פעמיים בשלוש העונות האחרונות נכנעה צ'לסי למידלסברו בריברסייד, אבל הפעם הכחולים יצאו כשידם על העליונה, עם ניצחון ענק. דווקא כשנדמה היה שבורו מתאוששת משרשרת ההפסדים, אחרי הניצחון על וויגאן לפני הפגרה, באה צ'לסי והסבירה לה שאל לה לחטוא באופטימיות יתרה.

ללא מיכאל באלאק, שנפצע במשחקה של גרמניה בשבת, ודידייה דרוגבה, שכבש שישה שערים בשבעת המשחקים האחרונים מול בורו, צ'לסי שלטה למן הפתיחה. פלורן מאלודה ופרנק למפארד הכתיבו את הקצב, וכבר בדקה ה-14 התחבקו האורחים ממערב לונדון. סלומון קאלו ניצל בלבול בגנת בורו וקבע 0:1, לאחר שנותר חופשי חמישה מטרים מהשער. ג'ון טרי חזר ממסע המשחקים של אנגליה פצוע, אבל פתח לצדו של אלכס הברזילאי, והשניים לא עבדו הרבה במחצית הראשונה.

בדקה ה-49 מאלודה שעט חופשי מול שוער מידלסברו, אך במקום למסור לאנלקה כדי שיכבוש מקרוב, הקשר בעט החוצה. שתי דקות אחר כך נכבש אחד השערים היפים שראינו העונה. בלטי הברזילאי קיבל כדור 30 מטרים משער מידלסברו, הוא הניף את רגלו ושלח פצצה אדירה לחיבורים, 0:2 לצ'לסי. בורו קרסה, ובדקה ה-54 ספגה את השלישי. סלומון קאלו קיבל כדור ממאלודה וממרכז הרחבה בעט כדור, שפגע באחד משחקני ההגנה של המארחים וחדר פנימה. 0:3 לצ'לסי. הכחולים המשיכו לחגוגו ובדקה ה-63 מהלך קבוצתי יפה נחתם בנגיחה מדויקת של למפארד לפינה הרחוקה. 0:4 לשחקניו של לואיז פיליפה סקולארי. בדקה ה-67 היה זה פלורן מאלודה שכבש את החמישי של צ'לסי. אנלקה חתך מצד שמאל לרחבה, שלח כדור חד שנהדף לקורה ומאלודה דחק מקרוב.

ליברפול - וויגאן 2:3

האדומים הגיעו למשחק ללא הפסדים בכל המסגרות, אבל מול וויגאן עלו ללא פרננדו טורס, שחזר פצוע ממסע הנבחרת, ובלעדיו הכל הלך יותר קשה. וויגאן, שהגיעה למשחק מאמצע הטבלה, עלתה ראשונה ליתרון, וזה קרה בדקה ה-29 הודות לשער של עמאר זאקי הפנטסטי, שניצל טעות איומה של דניאל אגר. ליברפול הצליחה להשוות בדקה ה-37 מרגליו של דרק קאוט, אך המחצית לא הסתיימה שם. זאקי, שכנראה מאוד נהנה מהאווירה באנפילד, שלח מספרת יוצאת דופן שתי דקות בתוך תוספת הזמן כדי לקבוע 2:1 לוויגאן. זהו שערו השביעי של החלוץ המצרי הפנטסטי, שממשיך לשגע את כל בריטניה.

יוסי בניון עלה כמחליף בדקה ה-79, ודקה לאחר מכן השיגה ליברפול את השוויון המיוחל, כשמהלך קבוצתי נפלא הסתיים ברגלו של אלברט ריירה, ששלח יופי של בעיטה מ-16 מטר לפינה. אלא שליברפול לא הסתפקה בנקודה, והמשיכה לצאת קדימה עם מספר רב של שחקנים, ובדקה ה-84 השלימו האדומים את הקאמבק המופלא, כשהרמה של ג'רמיין פנאנט מצאה את דרק קאוט, והחלוץ ההולנדי המצוין השלים צמד במספרת מרהיבה. 2:3 אדיר לליברפול, שמשלימה קאמבק גדול ומשחק נוסף ללא הפסד.

ארסנל - אברטון 1:3

התותחנים גמגמו בשני המחזורים האחרונים עם הפסד להאל ותיקו בסנדרלנד, שהורידו אותם למקום הרביעי, מרחק ארבע נקודות מצ'לסי וליברפול. גם ונגר סבל מאוד מפגרת הנבחרת. וויליאם גאלאס, בקארי סאניה וניקלאס בנדטנר לא היו כשירים למשחק מול הטופיז, אבל זה לא תירוץ. ונגר אמר לפני המשחק שמותר לקבוצתו להפסיד אפס פעמים עד הסוף העונה, וכי מעתה אין מקום לטעויות, אבל זה בדיוק מה שארסנל עשתה במחצית הראשונה - טעויות.

אברטון, שלא ניצחה בששת המשחקים האחרונים ופתחה את העונה בצורה מעט בינונית, עלתה ליתרון מפתיע 0:1 כבר בדקה התשיעית מרגליו של שחקן הבית לאון אוסמן, אחרי בישול של סטיבן פינאר. ארסנל חיפשה את השוויון, ומצאה אותו שתי דקות מפתיחת המחצית השניה: סמיר נאסרי קיבל כדור מסילבסטרה, ושלח אותו נפלא אל הרשת. 1:1, ובאצטדיון האמירויות נשמו לרווחה. הקאמבק הנאה הושלם בדקה ה-70, כשרובין ואן פרסי דחק מקרוב את ה-1:2 של התותחנים בשערו הרביעי העונה. תיאו וולקוט חתם את החגיגה בתוספת הזמן וקבע 1:3. ארסנל משיגה ניצחון חשוב ולא פשוט בכלל, ואולי יוצאת סוף סוף מהתקופה האפורה שעברה בזמן האחרון.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

מנצ'סטר יונייטד - ווסט ברומיץ' 0:4

אחרי שבעה מחזורים, האלופה והעולה החדשה היו צמודות בטבלה במקומות ה-8 וה-9. בסופו של המשחק, היונייטד כבר התקרבה למקומה הטבעי בצמרת, ועוד יש לה משחק חסר. הפעם, היא השיגה את ניצחון הליגה השלישי ברציפות.

אלכס פרגוסון פתח ללא מייקל קאריק, אואן הרגריבס ופול סקולס הפצועים, אבל עם רוני, רונאלדו וברבאטוב בהתקפה - זה לא הפריע לו לסיים את הערב עם ניצחון משכנע. מנצ'סטר תקפה לאורך כל המשחק, אבל המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים, למרות שרוני כבש בדקה ה-22, אלא שהשער נפסל. רוני פיצה על כך בדקה ה-56, כשפרץ מצד שמאל לרחבה, תיעתע במגן שלו, וכבש את הראשון. ההגנה של ווסט ברומיץ' התפרקה, ו-13 קות לאחר מכן, כריסטיאנו רונאלדו קיבל מתנה בדמות מסירה למצב קל מאוד, וכבש את השני. השלישי של האדומים הגיע בדקה ה-71, כאשר מסירת רוחב של ריו פרדיננד מצאה את דימיטאר ברבאטוב במרכז הרחבה. הבולגרי, שכלל לא היה מוכן לבישול, הפעיל את האינסטינקט שהפך אותו לחלוץ כל כך מבוקש, ודחק רגל כדי לכבוש מקרוב. החבורה של פרגוסון לא הסתפקה בזה, וחגגה את הרביעי אחרי התקפה נהרת בדקה ה-90. מסירת עומק מאיזור השער של היונייטד הסתיימה במתפרצת מושלמת ובישול של ווין רוני לנאני, שקבע את תוצאת המשחק.


משחקים נוספים:

אסטון וילה - פורטסמות 0:0

בולטון - בלקבורן 0:0

פולהאם - סנדרלנד 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully