וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשל"צ בסיבוב השלישי של ה-EHF

לאחר ניצחון 23:33 על סאשה הבלגית. שישה שערים לאברהם ומטלון. ההגרלה ביום שני. גלעד מאור: "שיחקנו בינוני פלוס, אנחנו מסוגלים ליותר"

מכבי ראשון לציון העפילה הערב (שישי) לסיבוב השלישי של גביע ההתאחדות האירופית (EHF) בכדוריד. סגנית האלופה הישראלית גברה 23:33 על סאשה הבלגית, והשלימה ניצחון כפול לאחר 20:22 בבלגיה.

ראשון לציון לא היטיבה לשחק במחצית הראשונה בהמשך ישיר ליכולת החלשה מבלגיה, וירדה להפסקה ביתרון 12:16. במחצית השנייה ראשון החלה לרוץ ועם שישה שערים של תום מטלון וגל אברהם הגדילה את הפער והבליטה את היתרון האיכותי שלה על פני הבלגים עד 23:33 בסיום.

המאמן המנצח, גלעד מאור, אמר בסיום: "שיחקנו בינוני פלוס ואנחנו מסוגלים ליותר. היום היה יותר חד, יותר כדוריד ויותר רצון. צריך להוריד את הכובע בפני החבר'ה שנכנסו להגנה. זה לא הכדוריד שלנו במיטבו, אבל זה יותר מכבי ראשון. הניצחונות נותנים לנו הרבה נקודות בדירוג וזה חשוב".

"בעוד חודש נגיע יותר טובים לסיבוב הבא", התייחס מאור להגרלה שתתקיים ביום שני. "יש קבוצות שאפשר לשאוף לעבור אבל שמינית הגמר זה עוד רחוק".

תום מטלון אמר: "היה משחק מצוין של כל הקבוצה, ההבדל מהמשחק בבלגיה זה ששיחקנו התקפה ורצנו. זה בא לידי ביטוי בתוצאה". גל אברהם הוסיף: "כשרצים זה נראה הרבה יותר טוב. אנחנו קבוצה שמחוברת טוב ועם הזמן כולם יודעים לאן כל אחד רץ. היום הצלחנו לעבור שלב וזאת הייתה המטרה".

בליגה: רמת השרון ניצחה בהרצליה

ארבעה משחקים במסגרת המחזור הרביעי בליגה בכדוריד התקיימו הערב (שישי). ההפתעה של המחזור הייתה בדרבי השרון. בני הרצליה הפסידה בביתה 29:19 מול א.ס רמת השרון, במשחק שהתנהל לכל אורכו בשליטה של האורחים, שפתחו פער בפתיחה ולא שמטו אותו.

מכבי תל אביב עלתה למקום הרביעי לאחר 25:34 על עירוני פ"ת, שספגה הפסד רביעי ברציפות. פתח תקווה הובילה לקראת סיום המחצית הראשונה, אבל מכבי תל אביב ניצלה הרחקת שלושה שחקנים כדי לרדת למחצית ביתרון 12:15, שרק הלך וגדל במחצית השנייה.

נס ציונה התאוששה מההפסד בשבוע שעבר לאס"א תל אביב וגברה 25:35 על סביון. מכבי קרית מוצקין השיגה ניצחון ראשון העונה, 26:32 על קרית שרת חולון. המשחק בין מכבי ראשון לציון לאס"א תל אביב נדחה בשל השתתפות שתי הקבוצות במפעלים האירופיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully