וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': אוהדי קטמון/מבשרת הוכו על ידי שוטרים בווינטר

האוהדים דרשו מהשוטרים להכניס את אוהדי מכבי יפו למגרש, וספגו תגובה חריפה. קבוצתם הובסה. עראבה עלתה לראש טבלת הצפון

אתמול (שישי) בצהריים נערכו שני משחקיהן של קבוצות האוהדים הישראליות באצטדיונים שכנים. באצטדיון וינטר שחקה הפועל קטמון/מבשרת נגד קרית מלאכי, ובאצטדיון השקמה שחקה מכבי יפו נגד א.ס. חולון, וניצחה 1:6.

בתחילת המשחק של יפו הגיעו עשרות מאוהדי קטמון/מבשרת להביע תמיכה ואהבה למכבי יפו, ובסוף המשחק של יפו, כשנשארו עוד 30 דקות למשחקה של קטמון, הלכו עשרות מאוהדי מכבי יפו על מנת לתמוך בהפועל קטמון/מבשרת ואוהדיה.

המשטרה עודכנה על כך שאוהדי יפו יגיעו בשלבי הסיום של המשחק ולא הביעה התנגדות. כשהגיעו אוהדי יפו לכניסה הפכה את המשטרה את החלטתה בצעד תמוה ומוזר. אוהדי יפו עמדו מחוץ לשער ועודדו את הקטמונים במשך דקות ארוכות בעוד שאלה בתוך האצטדיון, שניסו לשכנע את המשטרה לפתוח את השערים, נענו בשלילה גורפת ואפילו קיבלו מכות מהשוטרים.

תגובת דובר מכבי יפו קובי פרחי: "אני לא מצליח להבין את ההחלטה של המשטרה לא לתת לנו להכנס, הדבר הובא לידיעת המשטרה ובין שני מחנות האוהדים של קטמון/מבשרת ויפו ישנה תמיכה ואהדה. אוהדי יפו הם בעצם אוהדי קטמון/מבשרת ולהיפך. מה ההגיון בלמנוע את הכניסה שתואמה מראש ולהתסיס? במקום שנשלב ידיים ונחזק אחד את השני, האוהדים שלנו נשארו בחוץ ושרו לדלת נעולה ואוהדי קטמון/מבשרת שבסה"כ רצו שניכנס קיבלו מכות, בושה וחרפה".

קטמון/מבשרת, שפיטרה השבוע את מאמנה מירו בן שמעון, הובסה 3:0 וספגה את הפסד השני ברציפות. גילי מסיקה (46), שרון רפאל (66, פנדל) ומוטי שורש (87) היו עם השערים לקרית מלאכי במחצית השנייה. קטמון/מבשרת ירדה למקום ה-11 בטבלת ליגה א' דרום, קרית מלאכי, לה היה זה ניצחון ראשון העונה, עלתה למקום השישי.

א' דרום: 1:1 במפגש המוליכות

שאר משחקי המחזור הרביעי בליגה א' דרום התקיימו במלואם ביום שישי. במוקד סיימו עירוני נתיבות ומכבי קרית גת, שתי הקבוצות שהיו במאזן מושלם, בתיקו 1:1. עטאף אבו עילאל כבש ראשון לנתיבות בדקה ה-39, אך נתנאל בן אבו דאג לחלוקת נקודות עם שער שוויון בדקה ה-62.

שער ניצחון דרמטי של שי כחלון ארבע דקות בתוך תוספת הזמן סדיר לעירוני כפר יונה ניצחון 0:1 על הפועל משוש ועלייה למקום השלישי. משוש נועלת את הטבלה עם נקודה בודדת.

העולה החדשה, הפועל חדרה, חגגה ניצחון שני ברציפות 0:4 על מכבי באר שבע. לאחר מחצית ראשונה מאופסת כבשו אדהם מאייר (46), יוסי זאנה (50), סבי שאולוב, שהגיע רק השבוע לקבוצה מטבריה (62) ועידן דוד (90) את השערים לעולה החדשה, שעלתה למקום הרביעי.

ניצחון גדול השיגה גם בית"ר כפר סבא, 0:3 בבית על נחלת יהודה. נימרוד מחני העלה את כפר סבא ליתרון כבר בדקה השישית וצמד של תומר עיוואן, אקס צפרירים חולון וראשון לציון, בדקות 20 ו-70 חתם את התוצאה.

מכבי יבנה ספגה הפסד ראשון כשנכנעה בביתה 2:1 לעירוני רמלה, לה היו אלה נקודות ראשונות. אלירן מגול כבש את השער הניצחון בדקה ה-90. קודם העלה אורי קרגולה את יבנה ליתרון בדקה ה-22, ואדיר אלוק השווה בפנדל בדקה ה-45.

ניצחון בכורה גם להפועל ערד, 1:3 על הפועל כפר שלם. ניר חזות, ששיחק בליגת העל עם מכבי קרית גת, כבש שלושער בדקות 12, 55 ו-90. רמי אשקר צימק לאורחת בדקה ה-83.

מי יעצור את עראבה?

בליגה א' צפון התקיימו ביום שישי ארבעה משחקים. שבוע אחרי שהביסה 0:6 את שלומי, המשיכה אחווה עראבה לדרוס את הליגה. הקורבן התורן היה עירוני טבריה, שחזרה ממשחק החוץ שנערך בבית שאן עם תבוסה של 4:1. עראבה מתגאה בסגל עטור שחקני עבר בליגת העל, והיום שלושה מהם גם כבשו: עבד רבאח (27), רג'יד בראני (43 פנדל, 81) ורפי כהן (78). דווקא טבריה הייתה זו שהובילה משערו של כפיר בן דוד בדקה ה-11.

עראבה עלתה למקום הראשון על חשבונה של השקמה רמת חן, שאיבדה נקודות ראשונות בהפסד 2:0 לאסי גלבוע. כפרי אזולאי (24) ואשרף אלעל (45) כבשו למקומיים במחצית הראשונה. גיא אפשטיין האורח הורחק בדקה ה-86.

בית"ר צפת ניצחה בביתה עם הפועל הרצליה 1:3. מתן עמרני (11), שמוליק אביגדור (17) ואלעד גולני (46) היו עם השערים לצפת, דודו בלולו רק צימק לאורחים שש דקות לפני הסיום. במשחק נוסף השיגו בית"ר איחוד משהד ועירוני שלומי נקודה ראשונה העונה ב-0:0 שנערך במגרשה של שלומי.

במשחקי יום שבת:

עירוני אום אל פאחם - הפועל עפולה 2:1
לאום אל פאחם: אחמד גליון 73. לעפולה: יובל שווט 31, איעד סמעאן 54.

מכבי צור שלום - מכבי טמרה 0:0

הפועל כפר כנא - מכבי כפר קרע 1:1
לכפר קנא: נאסים ארמלי 60. לכפר קרע: דייגו וקסשטיין 79.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully