וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסיון לצאת מהקופסא

הפועל תל אביב נמצאת בתקופה רעה והיא יכולה לצאת ממנה דווקא בקופסא מול המוליכה, מכבי נתניה. אלא שהמפגשים מהשנה שעברה לא מבשרים טובות

משחק מספר 64: מכבי נתניה - הפועל תל אביב 1.8, 2.8, 3.0

חוזרים אל הקלחת, כלומר אל הליגה שלנו, למשחק מסקרן בין נתניה, שנמצאת בפסגת הליגה, לבין האדומים של אלי גוטמן, שנראים רע במשחקים שלהם העונה עד עכשיו ומחפשים שינוי דחוף, ואם אפשר אז גם ניצחון שימתיק את האווירה העכורה.

נתניה עד עכשיו, יחד עם חיפה, עדיין לא רשמה הפסד ליגה והמאזן שלה אחרי חמישה מחזורים עומד על ארבעה ניצחונות ותיקו. מבחינת שערים היא כבשה שמונה וספגה שלושה. אצל הפועל תל אביב המצב מסובך קצת יותר כשקבוצתו של גוטמן ניצחה רק במשחק אחד, סיימה שלוש פעמים בתיקו והפסידה במשחק נוסף. מאזן השערים שלה עומד על 5:5.

וכיצד שתי הקבוצות מגיעות אל המשחק? נתניה מגיעה אחרי ניצחון דחוק במשחק משעמם 0:1 על מכבי תל אביב בחוץ. עוד קודם לכן היא ניצחה את מ.ס. אשדוד וייאמר לחובתה שלמרות שהיא במקום הראשון, היא לא ממש הצליחה להרשים במשחקים שלה העונה עד עכשיו.

בהפועל תל אביב מגיעים מאוכזבים אחרי הפסד למ.ס. אשדוד 1:0 במשחק שנעל את המחזור האחרון. עוד קודם לכן הודחו האדומים מגביע אופ"א והפסידו בצרפת 2:1 לסנט אטיין. במחזור שלפני כן הם השיגו את ניצחון הבכורה שלהם בליגה, אך זה הלך קשה מאוד נגד הפועל פתח תקווה ובסופו של דבר הסתיים עם 2:3.

בעונה שעברה נפגשו הקבוצות שלוש פעמים בליגה. כבר במחזור הראשון השתיים איכזבו וסיימו משחק שהיה טוב מבחינת הכדורגל שלו ב-0:0. בסיבוב השני ניצחה נתניה בבלומפילד 0:1 במשחקו הראשון של גוטמן בהפועל תל אביב. אוקוצ'ה לא ממש קיבל אותו כמו שצריך לליגה והעניק שער ניצחון לראובן עטר, מאמן הקבוצה דאז. באותו משחק אגב הורחק אלמוג כהן. במשחק השלישי והאחרון הביסה נתניה את האדומים 0:3 כשאיתי שכטר כבש פעמיים ודלה ימפולסקי הוסיף שער בדרך לעוד ניצחון יוקרתי.

ומה יהיה הפעם? משום מה המפגשים בין שתי הקבוצות מריחים כמו תיקו באוויר. כזה שלא יועיל לאף אחת ובוודאי לא יזיק. הפועל תל אביב כמובן חייבת ניצחון, אבל הפסד פשוט עלול לזעזע את הקבוצה. אנחנו הולכים על איקס, שיניב יחס נאה של פי 2.8.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully