וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה ארצית: אשקלון שוב ראשונה

אשקלון ניצחה 0:2 בטמרה וחזרה לפסגה, על חשבון בית"ר תל אביב, ששהתה שם זמנית אחרי ניצחון זהה על הפועל אום אל פאחם

הפועל אשקלון עלתה למשחק שלה מול בני טמרה בידיעה שניצחון ישיב לה את המקום הראשון, לאחר שאתמול הייתה זו בית"ר תל אביב שתפסה אותו עם ניצחון 0:2. אשקלון ניצחה גם היא 0:2 ושבה לפסגה.

בני טמרה - הפועל אשקלון 2:1

האשקלונים של שייע פייגנבוים ממשיכים בדהירה לעבר הליגה הלאומית, עם ניצחון חמישי העונה ולמרות שער החובה השני שספגו.

בריאן מן העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-28 וחיים איצרין הכפיל את התוצאה בדקה ה-43. במחצית השנייה אבו יונס צימק לטמרקה בפנדל (55), אבל זה לא מנע מאשקלון לנצח ולשוב למקום הראשון.

סקציה נס ציונה - בני ג'דידה 0:4

האורחים, עם חמישה הפסדים וללא שער זכות, הגיעו לאיצטדיון הקומפקטי בנס ציונה במטרה לשפר מעט את המאזן. שחקני הסקציה לא עשו הנחות ורשמו את ניצחון הליגה השלישי שלהם העונה. יוסי אסייג כבש צמד (17 ו-59) והורחק בהמשך, כשבתווך שי אבוקסיס הבקיע אחד משלו (45). מורן ז'אן כבש בפנדל את הרביעי (90).

הפועל מרמורק - עירוני ראשון לציון 1:2

אחרי מחצית מאופסת הבקיעו אדיר שרעבי (50) למרמורק ועופר שטרית לראשון (75) שערים בבעיטות חופשיות מכ-20 מטר. שלוש דקות לסיום הגיע שער הניצחון של הביתיים שנכבש מנגיחה שח חיים כנפו, אחרי הרמה של כדור חופשי ליד דגל הקרן. הפסד שלישי ברציפות לראשון במגרש במרמורק.

מספר אוהדי ראשון לציון לא נכנסו למשחק כמחאה על מחירי הכרטיסים - 50 שקלים. מספר אוהדים אחרים של האורחת נזרקו החוצה מהאצטדיון על ידי השוטרים לאחר שקיללו את השופט.

הפועל אום אל פאחם - בית"ר/שמשון תל אביב 2:0

שער של בן פישמן בדקה ה-32 ועוד אחד בתוספת הזמן של מור שקד קנו לאורחים את שלוש הנקודות החשובות במשחק החוץ. לפני משחקה של אשקלון בית"ר/שמשון כובשת את פסגת הליגה. הפסד שלישי בליגה לקבוצה המקומית.

הפועל נצרת עילית - עירוני בת ים 0:1

אחרי הניצחון הגדול 0:6 של בת ים על טירת הכרמל, ספגה העולה מליגה א' הפסד מינימלי. מוטי כלטוב הבקיע את השער היחיד במשחק בדקה ה-30. ניצחון שלישי ברציפות להפועל נצרת עילית. ראובן דזינזיחשוילי מנצרת עילית הורחק בדקה האחרונה של המשחק.

עירוני טירת הכמל - מכבי כפר קנא 1:3

ניצחון ראשון לקבוצה הצפונית אחרי חמישה משחקים. אהרון סולדוצ'ו (5), אבי מלכה (49) ושימי פרץ (80) כבשו את השערים לזכות המארחים. סאלח נמארני (78) רק צימק את התוצאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully