וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה-אשדוד: שלוש נקודות למחשבה

17.10.2008 / 15:29

הזהובים מחפשים ניצחון ליגה ראשון, האשדודים ניצחון חוץ ראשון. חטארי וניסים יפתחו במקום כחלון וביטון. ראובן ושריקי יחזרו להרכב אשדוד

עם נקודה אחת מ-15 אפשריות תארח בני יהודה את מ.ס. אשדוד (19:30, שבת) באצטדיון בלומפילד במחזור השישי של ליגת העל. המאמן גיא לוזון מתכנן מיני מהפכה בהרכב לאחר שמספר שחקנים ייעדרו עקב פציעות. החלוץ משה ביטון, שסובל מקרע בכתפו, ייעדר וכמוהו גם הקשר תמיר כחלון, שסובל מקרע קטן בשרירי המפשעה.

מי שיחזור לסגל הקבוצה לאחר חצי שנה של היעדרות הוא החלוץ אלירן עטר, שהחלים מקרע ברצועה בכף רגלו ונראה חד מאוד באימוני הקבוצה השבוע. על פי התרגול שנערך באימון ביום חמישי נקבע כי המגן איציק עזוז יתפוס את מקומו של אלי אברבנל באגף ימין בהגנה, כאשר מוחמד חטארי ושי ניסים יחליפו את ביטון וכחלון הפצועים. לירוי צעירי החלים מפציעתו ויפתח בהרכב. בצוות המקצועי הוחלט כי מהראן ראדי, שלא התאמן באופן סדיר בשבועיים האחרונים ולא היה כשיר, לא יהיה בסגל.

"מה שיביא לנו את הנקודות זה הבקעה, שיפור ביכולת ההתקפית וכמובן שמירה על היכולת ההגנתית", אמר המאמן גיא לוזון שהתייחס לבעיית הכיבושים של הקבוצה. "אמרתי כבר שיש לי אמונה בשחקנים האלה, שבאים ומשקיעים בכל משחק ומשחק. בכדורגל יש תקופות בהן הכדור לא פוגש את הרשת ויש תקופות שאתה פתאום בועט ממרחק והכדור נכנס. אני מאמין שגם התקופה הזו תגיע". עוד הוסיף המאמן: "אני מאמין באמונה שלמה שהשבוע נפגוש את הרשת ונצא מהתקופה הרעה. אנחנו יודעים שאנחנו צריכים להיות הרבה יותר רעים מול השער והכי חשוב זה להמשיך להיות מסודרים".

הרכב משוער: דלה איינוגבה, איציק עזוז, מילאן מרטינוביץ', דין מורי, כפיר אדרי, הרוויה קובאצ'ביץ', לירוי צעירי, שי ניסים, אסי בלדוט, תומר חמד, מוחמד חטארי.

לא רק בבית

מ.ס. אשדוד, שהפסידה עד כה את שלושת משחקי החוץ שלה העונה וניצחה את שני המשחקים הביתיים, תנסה לשנות את הסטטיסטיקה ולנצח גם בחוץ. המאמן יוסי מזרחי מתכנן שלושה שינויים בהרכב הפותח לעומת ההרכב שניצח את הפועל תל אביב. ליאור ראובן, הנשוי הטרי, ישוב לעמדת המגן הימני כשמתן אוחיון יעבור לעמדת המגן השמאלי במקומו של אדיר טובול הפצוע. עידן שריקי, שסיים לרצות עונש הרחקה, יחליף את שי הולצמן בחוד ההתקפה. בקישור לא צפויים שינויים כאשר קובי דג'אני ודוד רביבו, מצטייני הניצחון מול הפועל, ימשיכו להנהיג את חוליית הקישור.

המגן רחמים צ'קול, ששיחק 180 דקות במדי הנבחרת הצעירה במפגש הכפול מול איטליה, צפוי לשבת ביציע ולא יהיה בסגל של מזרחי. כזכור לפני מספר שבועות הושעה צ'קול מהקבוצה הבוגרת עקב הפרות משמעת חוזרות ונשנות. בהנהלת המועדון הוחלט להחזירו לקבוצה, כאשר במשחק הבא מול בית"ר ירושלים ישוב המגן לסגל.

הנהלת המועדון פועלת רבות על מנת לגרום לאוהדי הקבוצה לבוא ולעודד גם במשחקי החוץ והיום היא פירסמה הודעה באתר הרשמי של המועדון בו מסרה את מועדי ההסעות. עוד נכתב בהודעה "כי במידה ויישארו אוהדים שלא עלו לאוטובוס בגלל שלא היה מקום, יגיע עוד אוטובוס שאליו כולם יוכלו לעלות, וכך הלאה. אנו מבטיחים שלא יקרה מצב שאוהד יישאר באשדוד. אנו מקווים ומצפים לראות את כולכם במשחק, כי בסופו של דבר המטרה היא משותפת - הצלחת הקבוצה. המשחק הקרוב הוא משחק חשוב. אין תירוצים".

כנהוג, במשחקי הבית של בני יהודה, גם במשחק הזה יעמדו מחירי הכרטיסים על 45 ¤ לכל הגילאים - ילד נוער ומבוגר בכל השערים למעט שער 1 ותא הכבוד.

הרכב משוער: גז'גוז' שמוטולסקי, ליאור ראובן, כריסטיאן גונזאלס, רוג'ריו דוס סנטוס, מתן אוחיון, יוסי אופיר, קובי דג'אני, ברוך דגו, דוד רביבו, עידן שריקי, דימיטאר מקרייב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully