וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרחפים אל השטרות

אחרי פגרת הנבחרות אנחנו חוזרים עם הליגות ועם שני טורים שאמורים לספק לנו לא מעט מזומנים. אנגליה, גרמניה, ספרד והליגות כאן ממלאות את הטפסים

טור מספר 1: 3 משחקים, יחס 10.388 (100 ש"ח יניבו 1,039 ש"ח)

משחק מספר 3: מכבי הרצליה – הפועל רמת גן. הרצליה של אייל לחמן סיימה בשני המשחקים האחרונים שלה בתיקו אך היא באה מעודדת מהניצחון בגביע הטוטו 1:2 על הפועל רעננה. רמת גן של יובל נעים מוצאת את עצמה במקום השני ובמחזור האחרון כפתה 1:1 על הפועל באר שבע. ומה יהיה ביניהן כעת? אנחנו הולכים על תיקו. ההימור: איקס (2.65)

משחק מספר 15: בוכום – בורוסיה מינשנגלדבאך. קבוצתם של גל אלברמן ורוברטו קולאוטי נקלעה למקום האחרון בליגה הראשונה כשיש לה ניצחון בודד ושלוש נקודות אחרי שבעה מחזורים. כעת הם יוצאים למשחק חוץ אצל בוכום, שגם לא סיפקה את הסחורה עד עכשיו ומחפשת את הניצחון השני שלה. אנחנו הולכים על תיקו נוסף. ההימור: איקס (2.8)

משחק מספר 28: מידלסבורו – צ'לסי. צ'לסי הרשימה במחזורי הליגה עד עכשיו ומגיעה אחרי 0:2 על אסטון וילה. בליגת האלופות הלך לה פחות טוב נגד פ.צ. קלוז' אך בשלב הבתים הקבוצות בדרך כלל משחקות בהילוך ראשון. הבורו עד עכשיו לא כל כך מוצאים את עצמם ולמרות שהמשחק נערך בביתם הם ייצאו ממנו מנוצחים. ההימור: 2 (1.4)

טור מספר 2: 3 משחקים, יחס 18.48 (100 ש"ח יניבו 1,848 ש"ח)

משחק מספר 48: בני סכנין – מכבי חיפה. אלישע לוי יוצא לדוחא כדי לפגוש את שחקניו לשעבר, שעד עכשיו בליגה לא ממש פוגעים. העזיבה הפתאומית של מאזן גנאים את הקבוצה עשויה להשפיע עליהם בצורה מיידית, אך מנגד האיצטדיון שחוזר אליהם אמור להוסיף להם ביטחון. חיפה המשודרגת תחזור עם נקודה מדוחא. ההימור: איקס (3.0)

משחק מספר 64: מכבי נתניה – הפועל תל אביב. אלי גוטמן והפועל תל אביב שלו נראים רע עד עכשיו העונה וגם גוטמן יודע שמשהו לא עובד. המפגש מול מכבי נתניה ממש לא בא להם בזמן הנכון, אלא שנתניה, שפתחה את העונה טוב מאוד, עשויה להיעצר יחד עם ההתלהבות ממשחקי הליגה האחרונים. חוץ מזה, זה מפגש קלאסי לתיקו, שלא יגרום לתסכול באף צד. ההימור: איקס (2.8)

משחק מספר 67: אתלטיקו מדריד – ריאל מדריד. אחרי ההשפלה נגד ברצלונה, אתלטיקו מדריד בעיקר נלחמת על הכבוד בדרבי המדרידאי. בתחילת העונה דיברו על אתלטיקו כאחת המועמדות לאליפות, והנה הזמן לעצור את כדור השלג ולהראות שאכן הדיבורים לא היו סתם. אלא שבריאל רוצים לשכוח את ה-2:2 נגד אספניול ולחזור למסלול הניצחונות. אנחנו מעריכים שזה יקרה. ההימור: 2 (2.2)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully