וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודס: "החבר'ה גילו אופי ובגרות"

מאמן ירושלים החמיא לשחקניו על הזכייה בגביע ווינר, לאחר קאמבק גדול וניצחון 69:84 על נהריה. ג'ינו: "ההתקפה שלנו היתה קטסטרופה"

ברני ארדוב

צילום ועריכה: נעם אשל

בעונה שעברה הפועל ירושלים זכתה בגביע המדינה, ומאז שבעה מרורים. האדומים התרסקו בליגה, ספגו תבוסות באירופה וסיימו את העונה בתחושה של אכזבה. גיא גודס שימש אשתקד כעוזרו של צביקה שרף במכבי תל אביב. אחרי שהפסיד לירושלים בגמר הגביע, לצסק"א בגמר היורוליג ולהפועל חולון בקרב על האליפות, גודס החליט שהוא חוזר לעמוד לבד על הקווים. בקיץ האחרון נפגשו שני הצדדים המאוכזבים וגודס מונה למאמנה של הפועל ירושלים. עוד לפני שנפתחה ליגת הכדורסל, גודס וקבוצתו החדשה חגגו תואר ראשון העונה, כשניצחו הערב (חמישי) את עירוני נהריה בגמר גביע ווינר, 69:84.

היתה זו הפעם הראשונה בה ירושלים זוכה בתואר, ובמלחה יכולים לשאוב עידוד מהדרך בה עשו זאת. ירושלים נקלעה לפיגור גדול בתום הרבע הראשון, אך הפגינה נחישות והתמדה, שברה את רוחה של נהריה ברבע הרביעי והמשיכה באותו קצב על לשריקת הסיום.

"היינו מאוד עייפים. פתחתנו לא טוב, גם בהתקפה וגם בהגנה, ונהריה פתחו מצוין", אמר גיא גודס בסיום. "אבל החבר'ה גילו אופי ובגרות, ולמרות שהם הובילו 20 הפרש שיחקנו חזק. הרוטציה היתה מאוד קצרה, ובאוורס ונעימי עשו עבודה פנטסטית". שני הגארדים של ירושלים הציגו משחק אחראי, כשבאוורס מפציץ 27 נקודות ונעימי המטיר שלשות על נהריה וסיים עם 17 נקודות. "כל משחק פה הוא חוויה. לא משנה אם בגביע, בווינר או בליגה, פשוט כיף לשחק כאן", עלץ נעימי בסיום.

"שיחקנו רק עם 7 שחקנים, היה קשה מאוד ואני שמח שניצחנו", התייחס גודס לחסרונם של אדם הלסקה ומורן רוט הפצועים. גודס נשאל מה עשה כדי לסגור את הפער הגדול שפתחה נהריה במחצית הראשונה, וענה: "קצת צעקות, שהשחקנים יבינו שאנחנו בגמר. צריכים להמשיך לשחק גם בפיגור 18 הפרש. אנחנו חייבים להמשיך להשתפר, וכשהפצועים יחלימו יהיה בסדר".

ג'ינו: "אני לא יכול להגיד על מישהו שהיה טוב היום"

נהריה היתה מאוכזבת בסיום. הסגולים פתחו נפלא, כפו את הקצב שלהם על המשחק, נעזרו ביד מדויקת של רון לואיס ובנוכחות הפיזית של דרד ברונר. אבל הקו האחורי של הקבוצה, בראשות רביב לימונד (5 נקודות, 2 מ-9 מהשדה) ויוגב אוחיון (6 נקודות, 3 איבודים), לא סיפק את הסחורה. גם פציעתו של מושון יעקוסי, שנפגע בברכו ברבע השלישי, שיבשה את ענייניה של נהריה. לנהריה יש שני סקוררים גדולים, רון לואיס וטוני וושהאם, אך לאחר מחצית ראשונה טובה, השניים דעכו.

נדמה כי למרות המהפך שעברו הסגולים הקיץ, והסגנון החדש שהנחיל להם ג'ינו, עדיין חסר לחבר'ה מהצפון אופי של ווינרים, ושוב הם יצאו ממלחה מנוצחים. נהריה ניצחה רק פעם אחת את ירושלים במלחה מאז עלתה לליגת העל ב-2002/03, והערב המאזן רק הפך גרוע יותר מבחינתה.

המאמן מנוצח, יעקב ג'ינו, התמקד בסיום במחצית השניה החלשה, ולא הראשונה המוצלחת של קבוצתו: "ירושלים חזרה למשחק בזכות התפאורה ומגיע להם, הם היו הרבה יותר טובים. ההגנה שלהם האטה לנו את קצב המשחק, והם עשו דברים נכונים. משחק ההתקפה שלנו היה קטסטרופה במחצית השניה. אני לא יכול להגיד על מישהו שהיה טוב היום. יש לנו לאן להשתפר, ואנחנו לא גדולים כפי שהיינו אתמול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully