וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: לנדאו נכשל גם מול האקסית

בני לוד אירחה את קבוצתו לשעבר של מאמנה, אך גם מול עשרה באר שבעים נוצחה 2:0. 1:1 בין אחי נצרת לכפר סבא, ניצחון לרעננה

אחרי ניצחונות המוליכות אתמול (שישי) הוכיחה גם הפועל באר שבע שהיא מועמדת רצינית לעלייה ולהשתלטות על המקום הראשון. האדומים מהנגב יצאו למשחק חוץ בלוד וחזרו היום (שבת) עם ניצחון 0:2 שמסבך את המצב עבור מאמנם לשעבר, גילי לנדאו, שרואה את קבוצתו אי שם במקום האחרון של הטבלה. עוד היום: אחי נצרת והפועל כפר סבא נפרדו בתיקו 1:1, בעוד רעננה ניצחה בדרבי שרוני את רמת השרון 0:1.

האירוע המרכזי אתמול בקריית אליעזר היה כשבלם הנבחרת הצעירה, אושרי רואש, נטש בזעם את האצטדיון לפני פתיחת משחקה של הפועל חיפה מול עירוני קרית אתא. רואש, שלא נכלל בסגל חיפה בשל פציעה, לא קיבל אישור לשבת בחלק העליון של במת הכבוד, והחליט לעזוב את המקום.

מנכ"ל הפועל חיפה, אפרים גבאי, הגיב לאתר "הר הגעש באדום": "לדעתי העניין יצא מפרופורציה ואני מתכוון לברר את הנושא. קבלתי את גרסתו של אורן שטרלינג לאירוע ולאחר שאשוחח עם השחקן אחליט כיצד לטפל בנושא. חבל שהאירוע הזה תופס את תשומת הלב מהנצחון היום, אבל אנחנו קבוצה מלוכדת שיש לה מטרה אחת העונה לעלות ליגה ובזה אנחנו מתמקדים".

מזכיר המועדון, שטרלינג, הוסיף: "אושרי ביקש מהסדרנים לשבת בחלק העליון של במת הכבוד הם לא אישרו וקראו לי אמרתי לאושרי שכל השחקנים יושבים באותו מקום ( גם בבמת הכבוד ) ואז הוא החל להתווכח ביקשתי ממנו שלא ירים את הקול ואין שום סיבה שהוא לא יהיה כמו החברים שלו לקבוצה, הוא לא שונה מאף אחד".

והיה גם כדורגל בשישי. אחרי פגרה בת כשבועיים חזרה הליגה הלאומית לפעילות בסוף השבוע, כשכבר לאחר המחזור השישי מסתמנת חבורה של קבוצות שבורחות מעל הבטן הצפופה של מרכז הטבלה.

הפועל חיפה ניצחה כצפוי בקרב הקצוות 0:2 את עירוני קרית אתא, בדרבי של משפחת דורה: שלומי ויוסי מהצד של הפועל, מול הדוד רוני, מאמן קרית אתא. גם הפועל רמת גן במנצחות עם 0:2 בהרצליה. הפועל עכו רשמה ניצחון רביעי ברציפות, 0:3 על הפועל ירושלים.

הפועל חיפה - עירוני קרית אתא 0:2

המקומיים איבדו נקודות ראשונות לפני שבועיים אחרי ששער שוויון דרמטי של הפועל כפר סבא מחק שער מאוחר של יוסי ג'נאח, אבל מול השכנה מהקריות הקבוצה של שלומי דורה חזרה בקלות למסלול הניצחונות.

שני האסים של האדומים מהכרמל, הירקלי ג'פרידזה (38) וערן לוי (43) כבשו בתוך חמש דקות וסגרו את המשחק מול העולה החדשה, שעדיין מחפשת ניצחון בכורה בלאומית ושער בכורה בליגה. לאחר שישה מחזורים מובילה הפועל חיפה את הטבלה עם 16 נקודות והפרש שערים של 1:13, ונראית בדרך הבטוחה לליגת העל.

מכבי הרצליה - הפועל רמת גן 2:0

כמו הפועל חיפה, גם הקבוצה מהמכתש איבדה במחזור הקודם נקודות ראשונות, אבל הקבוצה של יובל נעים התאוששה בהרצליה עם ניצחון 0:2 והיא צמודה צמודה להפועל חיפה במקום השני, וככל שעוברים המחזורים רמת גן נראית כמו אחת המועמדות הרציניות לעלות לליגת העל.

שי רביבו כבש ראשון לאורדונים בדקה ה-20 ומור גולן הוסיף שער נהדר בבעיטה מרהיבה בדקה ה-70. מנגד, מכבי הרצליה של אייל לחמן לא הראתה מספיק יציבות ולמרות שהיא נחשבת למועמדת לעלייה, היא ממשיכה לאבד נקודות וסוגרת מחזור שלישי ברציפות ללא ניצחון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

הפועל עכו - הפועל ירושלים 0:3

לפני שהיא התעוררה מפגרת הקיץ, הפועל עכו הפסידה פעמיים במחזורי הפתיחה. אלא שראשי הקבוצה הצהירו מספר פעמים בשבועות האחרונים שהם רוצים לעלות לליגת העל ומאז את הדהירה של עכו, שמתעלמת גם מהמצב הקשה בעיר, פשוט קשה לעצור.

הקורבן התורן היו הפועל ירושלים ולופא קדוש, שרק נלחמים כדי לשרוד. עכו השיגה ניצחון גדול, רביעי ברציפות, 0:3. תומר תייר כבש פעמיים (4, 80) ובריאן גרזיץ' כבש את השער השני במשחק בדקה ה-19. עכו במקום השלישי עם 12 נקודות. ירושלים שביעית עם שש בלבד.

בני לוד - הפועל באר שבע 2:0

החתימה של גילי לנדאו בבני לוד באה במקביל לתקוות עלייה גדולות, אבל שום דבר לא מתחבר לו וההפסד הכואב לאקסית מהדרום - הרביעי העונה - עלול להביא לזעזועים אצל סוגרת הטבלה.

לוד דווקא יכלה לשאוב עידוד עם הירידה למחצית, לאחר שלאנדרו סימיוני הברזילאי השאיר את באר שבע בעשרה שחקנים (41). אלא ששחקניו של גיא לוי לא נתנו לחיסרון השחקן להפריע להם וכבשו פעמיים בדרך לניצחונים השלישי, מרגלי יוסי אלקיים (50) וחנן פדידה (63). באר שבע רביעית עם 11 נקודות, לוד סוחבת את כל הליגה על הגב עם 2 נקודות בלבד.

אחי נצרת - הפועל כפר סבא 1:1

כנראה שהדי סערת הרוחות באחי נצרת, בין המאמן שמעון הדרי לחברי ההנהלה, ממשיכים לתת את אותותיהם. פתיחת העונה הטובה של נציגת המגזר בלאומית מתפוגגת לה לאיטה וגם הנקודה שהושגה בדרמטיות בסיום לא תשנה זאת.

האורחים מהשרון לא הגיעו גם הם במומנטום גדול, אבל ידעו להתאושש מהר יותר ולתפוס את ההובלה במשחק. רמי דואני, הבלם המושאל מהפועל תל אביב, כבש בדקה ה-52, לאחר שהחמיץ פנדל אבל לקח בעצמו את הריבאונד. אחי השיגה את השיוויון בדקה ה-81, משער של צ'ם אנטויה, בתיקו שלא משרת אף אחת מהקבוצות.

הפועל רעננה - עירוני רמת השרון 0:1

הדרבי הקטנטן של השרון הפגיש שתי קבוצות תחתית שנואשות לנקודות. האורחים מרמת השרון נותרים ללא ניצחון ליגה גם לאחר המשחק הזה, ועם שער זכות יחיד נדמה שהבעיה שם די קשה. גם רעננה לא יכולה להיות גאה בחלק ההתקפי שלה, אבל אצלה לפחות השערים (3 בסה"כ) הביאו נקודות. דודו ביטון, המושאל ממכבי תל אביב, העניק למאמנו אלי כהן את הניצחון עם שער בדקה ה-82.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully