וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה לאומית: אליצור יבנה הפתיעה את עפולה 73:90

המחזור הראשון בליגת המשנה הושלם, כשכל ארבעת הביתיות ניצחו את יריבותיהן. אליצור יבנה הפתיעה את הפועל עפולה משופעת הכוכבים 73:90

המחזור הראשון בליגה הלאומית בכדורסל הושלם הערב (חמישי), לאחר שנפתח אמש. גם הערב לא היינו עדים למשחקים צמודים במיוחד, אך אם לכלול את כל ארבעת המשחקים שהשלימו את המחזור היום, הרי שכולם הביאו עמם נצחון לקבוצה הביתית. במוקד, הפתיעה אליצור יבנה את הפועל עפולה 73:90. עפולה, קבוצתם של ברק פלג, אורי כהן מינץ ואחרים, חייבת להשתפר אם ברצונה לעלות לליגה הבכירה.

אליצור יבנה - הפועל עפולה 73:90

לאחר רבע ראשון צמוד, פתחו המארחים מיבנה מבערים, ורצו קדימה ליתרון מבטיח במחצית - 31:45. הרבע השלישי המשיך בדויק באותה מגמה, כשהיתרון כבר צומח ל-25 הפרש, והופך את הרבע האחרון לגארבג' טיים ארוך, אותו ניצלה עפולה לצמצום נזקים. אור בן גורן הוביל את המנצחים עם 21 נקודות, בעוד ארמונד וויליאמס סיים משחק מפלצתי עם 20 נקודות ו-18 ריבאונדים, וגיא קנטור הוותיק הוסיף 8 נקודות. מהצד השני, אנדרה האריס קלע 22, אך זה לא הספיק. לא כשברק פלג ואורי כהן מינץ הוותיקים קולעים רק 18 נקודות יחדיו.

אליצור רמלה - הפועל בארי 68:77

פתיחת המשחק דווקא היתה שייכת לקיבוצניקים מהדרום, שעלו ל-11:22 אחרי עשר דקות, וירדו ביתרון דו-ספרתי לחדרי ההלבשה. אלא שהמחצית השניה כבר היתה אופרה אחרת, אותה רמלה ניצחה כדי לנצח 22:43, ובמשחק כולו. ליאור רובינשטיין הוביל את הרמאלים עם 20 נקודות באחוזים טובים, כשיפתח בוכמן הוסיף 13 משלו. סדריק ג'קסון קלע 18 למפסידים.

הפועל יקנעם/מגידו - אליצור כוכב יאיר 61:73

העולה החדשה מכוכב יאיר הצליחה להישאר צמודה לקבוצה הצפונית במשך הרבע הראשון, אך יקנעם/מגידו פתחה פער במהלך הרבע השני, ירדה להפסקה ביתרון 33:41, ומשם לא הסתכלה אחורה. ג'מאל וויליאמס הוביל את המארחים עם 27 נקודות ומשחק נפלא, כשאבי אליהו הוסיף 8 נקודות ו-9 אסיסטים. מנגד, סטייסי מורייני קלע 26 נקודות שלא הספיקו עבור העולה החדשה.

משחק נוסף:
מכבי אשדוד - הפועל קרית טבעון 87:102

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully