וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גליל/גלבוע ניצחה את בני השרון 79:82 בגביע ווינר

21 נקודות ומשחק מצוין של אלישי כדיר הובילו את הפועל גליל/גלבוע לניצחון 79:82 על בני השרון, והמקום השלישי בגביע ווינר

שתי הקבוצות המאכזבות של משחקי חצי גמר גביע ווינר נפגשו הערב (חמישי), במשחק על מקומות 3-4. גליל/גלבוע, שהובסה לעירוני נהריה, פגשה בבני השרון, שאכזבה מול הפועל ירושלים, בהזדמנות נוספת עבור שתי הקבוצות להתכונן לקראת העונה הממששת ובאה. מעט צופים הטריחו את עצמם לאולם מלחמה, וראו את הקבוצה המאוחדת מהצפון עולה למשחק ללא גוני יזרעאלי, שישב על אזרחי ביציע לאחר שיחה עם עודד קטש, ובראיין רנדל.

גליל/גלבוע פתחה נהדר את המשחק, ועלתה ליתרון 2:10 הודות לאחוזים נהדרים מחוץ לקשת. דקות טובות של בראיין רוברטס שמרו על היתרון הצפוני, ובסיום הרבע הראשון גליל/גלבוע ניצבה ביתרון מעט מפתיע 19:27. ברבע השני עלה בן רייס היטב מהספסל כדי להחזיר את השרונים לעניינים. קבוצתו של ויינקרנץ הצליחה לצמק את הפער, וירדה לחדרי ההלבשה בפיגור מינימלי - 42:38. אלישי כדיר, שנתן רבע שני נפלא בשורות הגליל, סיים את המחצית עם 13 נקודות.

השרונים פתחו את הרבע השלישי כפי שסיימו את השני, ושש דקות בתוכו עלו ליתרון ראשון במשחק, 49:50, הודות לדקות מצוינות של אורי יצחקי. המשחק המשיך ללכת צמוד גם בשארית הרבע, שהסתיים בתוצאה 59:60 לזכות בני השרון.

מאיר טפירו, שהיה קצת מנומנם במהלך שלושת הרבעים האחרונים, התעורר בדיוק בזמן, ועזר לבני השרון לפתוח פער קטן. אלא שדקות מעט מבולבלות משני הצדדים עבדו לטובת גליל/גלבוע, שנטלה חזרה את היתרון לקראת הסיום - 72:73, עם שלוש דקות על השעון. נדנדת הסלים המשיכה עד הסיום, כשסל גדול של דגן יבזורי מעלה את הצפונים ליתרון 77:79, חצי דקה לסיום. משם זה היה קרב עונשין, ובהתקפה האחרונה של המשחק, בפיגור 82:79, היתה לבני השרון הזדמנות מצוינת להשוות, אך אורי יצחקי החטיא שלשה פנויה. גליל/גלבוע מנצחת, וגורפת את המקום השלישי.

כדיר: "עשיתי בחירה נכונה"

קלעו לגליל/גלבוע: בראיין רוברטס 22, אלישי כדיר 21, אבישי גורדון 8, גל מקל 8, אארון ניקסון 7, ניר כהן 7, דגן יבזורי 6, לוקאס טישר 4.

קלעו לבני השרון: אורי יצחקי 17, מאיר טפירו 17, שון ג'יימס 13, בן רייס 10, ריצ'ארד רובי, עוסמן סיסה 6, האמין קווינטנס 2, שון מונסון 2, אלעד מונסון 2.

איש המשחק, אלישי כדיר, היה מרוצה בסיום: "בסך הכל נגד מכבי תל אביב שיחקנו כמו קבוצה. אחרי זה היתה נפילת מתח, שלא צריכה לקרות, אך קרתה. ידענו שלא יהיה קל נגד בני השרון, ואני שמח שניצחנו", אמר הפורוורד הצעיר. "אנחנו מאוד מאוחדים. אני מאוד נהנה, אבל עליי להשתפר". לגבי ההחלטה לעזוב את מכבי ר"ג ולעבור צפונה, הוסיף השחקן: "אני חושב שעשיתי בחירה נכונה, כי ההערות שעודד קטש וליאור ליובין נותנים לי תורמות".

מהעבר השני, מאיר טפירו, שידע דקות טובות לצד חלשות מאוד במהלך המשחק, אמר בסיום:: "התוצאה פחות חשובה, הדרך יותר. היה משחק כביכול צמוד, אבל יש לנו הרבה עבודה. אני שבוע וחצי עם הקבוצה, ולוקח זמן להכיר אחד את השני. נעשה הכל כדי להופיע הכי טוב שאפשר", אמר קפטן הקבוצה.

בני השרון תשחק העונה גם ביורוקאפ, וטפירו התייחס לעומס שצפוי להעיק על הקבוצה. "בסך הכל בנו סגל טוב. יש לנו חבר'ה צעירים מהקולג' שלא מכירים את הכדורסל האירופי, ככל שיעבור הזמן הם יתאקלמו. אם נשתפר, אין סיבה שגם באירופה לא נצליח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully