וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרטינוביץ': "עכשיו זה הזמן לכבוש ולנצח את אשדוד"

16.10.2008 / 19:11

בלם בני יהודה התייחס לבעיית ההבקעה ולכך שהקבוצה צברה רק נקודה אחת. שי ניסים ומוחמד חטארי יחליפו את ביטון וכחלון הפצועים

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

מאמן בני יהודה, גיא לוזון, מתכנן מיני מהפכה בהרכב הקבוצה לקראת המשחק מול מ.ס אשדוד ביום שבת בבלומפילד וזאת לאור מספר שחקנים שייעדרו בגלל פציעות. החלוץ משה ביטון, שסובל מקרע בכתפו, ייעדר וכמוהו גם הקשר תמיר כחלון, שסובל מקרע קטן בשרירי המפשעה.

מי שיחזור לסגל הקבוצה לאחר חצי שנה של היעדרות הוא החלוץ אלירן עטר, שהחלים מקרע ברצועה בכף רגלו ונראה חד מאוד באימוני הקבוצה השבוע. על פי התרגול שנערך באימון הערב נראה שהמגן איציק עזוז יתפוס את מקומו של אלי אברבנל באגף ימין בהגנה, כאשר מוחמד חטארי ושי ניסים יחליפו את ביטון וכחלון הפצועים. גם לירוי צעירי ומהראן ראדי החלימו מפציעות קלות ויהיו כשירים.

לוזון: "מה שיביא נקודות זה הבקעה"

בני יהודה, שטרם ניצחה העונה, משוועת לשלוש נקודות והבלם מילאן מרטינוביץ' התייחס לכך לפני האימון: "אני בטוח שנשיג ניצחון ראשון בבית כי בשבועיים האחרונים עבדנו קשה מאוד ואני חושב שאנחנו מוכנים למשחק החשוב מול אשדוד".

מרטינוביץ' התייחס גם לבעיה המרכזית של הקבוצה במשחקים האחרונים: "ברור לי שאנחנו צריכים להתחיל להבקיע שערים כי יחסית ליכולת שהצגנו, היינו שווים 6 או 7 נקודות לפחות עד עכשיו. אבל בכדורגל, כשאתה לא מנצל הזדמנויות אתה חוטף בצד השני.

"אני חושב שיש בעיה קטנה של חוסר ביטחון ואולי זו הסיבה בגללה אנחנו מחמיצים כל כך הרבה. אולי לא התחלנו טוב מבחינת נקודות אבל ב-5 המשחקים האחרונים שיחקנו הרבה יותר טוב מאשר בעונה שעברה. השחקנים כאן, ובעיקר הצעירים, חייבים להבין שזו אמנם פתיחת העונה, אבל אסור לנו לבזבז הזדמנויות כי אם נחכה יותר מדי בשביל לשפר את הדברים, זה לא יהיה טוב. עכשיו זה הזמן לכבוש ולנצח את אשדוד".

גם המאמן גיא לוזון התייחס לבעיית הכיבושים של הקבוצה: "מה שיביא לנו את הנקודות זה הבקעה, שפור ביכולת ההתקפית וכמובן שמירה על היכולת ההגנתית. אמרתי כבר שיש לי אמונה בשחקנים האלו, שבאים ומשקיעים בכל משחק ומשחק. בכדורגל יש תקופות בהן הכדור לא פוגש את הרשת ויש תקופות שאתה פתאום בועט ממרחק והכדור נכנס. אני מאמין שגם התקופה הזו תגיע".

לוזון הוסיף: "אני מאמין באמונה שלמה שהשבוע נפגוש את הרשת ונצא מהתקופה הרעה. אנחנו יודעים שאנחנו צריכים להיות הרבה יותר רעים מול השער והכי חשוב זה להמשיך להיות מסודרים"

  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully