וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טומאסיץ' עשוי לרדת לספסל מכבי ת"א

16.10.2008 / 18:16

יחיאל ומישאלוב תורגלו בהרכב לקראת המשחק מול הכח ביום שבת. בן שמעון: "אם נקפיד על הדרך אני מאמין שהניצחונות והביטחון יגיעו"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

מכבי תל אביב ערכה היום אימון בבלומפילד לקראת משחק הליגה מול הכח עמידר רמת גן ביום שבת. המאמן רן בן שמעון קיבל חזרה לסגל את שחקני הנבחרות מאור בוזגלו, ליאור ז'אן ושרן ייני שהתאמנו עם הקבוצה. מי שלא נטל חלק באימון היה אורי שטרית, הסובל מפגיעה בקרסול ושרגלו מקובעת בסד מיוחד.

בן שמעון עדיין מתלבט לגבי מספר עמדות כאשר על פי האימון אחת מהאפשרויות היא שהבלם איגור טומאסיץ' יאבד את מקומו בהרכב וירד לספסל. היום תורגלו משה מישאלוב ואבי יחיאל בעמדות הבלמים כאשר דור מלול תורגל בעמדת המגן הימני. עם זאת, עדיין קיימת אפשרות שהמגן יובל שפונגין, שהחלים מפציעה בבטנו והתאמן בצורה סדירה במהלך השבוע, יפתח בהרכב.

הבעלים אלכסנדר שניידר צפוי לנחות מחר בארץ עם שותפו אדוארד שיפרין והשניים יגיעו לצפות במשחק.

קמאנן: "לא שכחנו איך להבקיע"

החלוץ יאניק קמאנן אמר היום בתום האימון: "היו לנו שבועיים של פגרה ואנחנו נרגשים לחזור לשחק. אנחנו בהחלט זוכרים את ההפסד למכבי נתניה ונצטרך לעבוד חזק באימונים ולהקשיב למאמן. הייתה לנו בעיה בהבקעת שערים במחזורים האחרונים, אבל זה עדיין לא אומר ששכחנו איך להבקיע".

החלוץ הצרפתי הוסיף: "אנחנו לא מודאגים ואין עלינו שום לחץ. זה עניין של זמן עד שנתחיל להבקיע וברגע שזה יקרה יהיה קשה לעצור אותנו. מדובר כאן במאמץ קבוצתי. לכל קבוצה יש את הרגעים הלא טובים שלה, אבל זה לא אומר שנסיים במקום לא טוב בטבלה בסוף העונה".

בן שמעון: "מקווה ששניידר יהנה מהקבוצה"

המאמן רן בן שמעון, שיחזור לספסל הקבוצה אחרי שסיים לרצות עונש הרחקה אמר היום: "יש דברים שאנחנו צריכים לשפר. אין לנו יותר מדי תירוצים וסיבות להיראות לא טוב. אנחנו צריכים לעשות את השינוי ואני מקווה שזה יתחיל כבר במשחק ביום שבת. אני חושב שהדברים צריכים להיראות יותר טוב ואין לי ספק שכך יהיה במהלך הזמן.

"לפעמים לוקח קצת יותר זמן להסתגל למצבים, למרות שחשבנו שזה ילך יותר מהר. אני לא מכחיש את זה, אבל אני סומך על השחקנים. יש לנו פה קבוצה טובה מאוד. כרגע התוצאות פחות טובות, אבל כל עוד נקפיד על דרך ונתקדם בהשקעה שלנו משבוע לשבוע, אני מאמין שהניצחונות יביאו לביטחון והביטחון יביא ליכולת הרבה יותר טובה".

בן שמעון סירב לזלזל ביריבה מתחתית הטבלה והסביר: "אני יודע שהרבה מאוד אנשים אולי יזלזלו בהכח, אבל בשבילנו זה משחק קשה מאוד. כמובן שאנחנו יודעים את המטרה שלנו והיא לנצח". על הגעתו של הבעלים שניידר למשחק אמר המאמן: "זה לא צריך להשפיע. השחקנים מקצוענים. הם יעלו על המגרש ואין לי ספק שהם יתנו את מה שיש להם. אני מקווה מאוד ששניידר יהנה מהקבוצה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully