וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלביה פנטה עצרה את הדהירה של ינקוביץ'

הטניסאית האיטלקיה גברה על המדורגת 1 בעולם 7:5, 3:6, 3:6 בסיבוב השני בציריך. דג'וקוביץ' הודח על ידי קרלוביץ' במדריד, נדאל ופדרר טיילו

הטניסאי הסרבי נובאק דג'וקוביץ' הודח היום (חמישי) כבר בסיבוב השלישי בטורניר המאסטרס במדריד (על סך פרסים של 2.27 מיליון יורו). המדורג שלישי בעולם ובטורניר הפסיד לאיבו קרלוביץ' בדרך בה הקרואטי גדול המימדים הכי אוהב לנצח - בשני שוברי שוויון, 6:7, 6:7. המדורג ראשון, רפאל נדאל, לא התקשה לדלג לרבע הגמר בטורניר הביתי שלו עם ניצחון 4:6, 2:6 על רישאר גאסקה הצרפתי, והתקרב לעבר הבטחת הבכורה בדירוג בסיום העונה. רוג'ר פדרר, שמנסה למנוע זאת מנדאל, גבר 4:6, 1:6 על הצרפתי המתקמבק ג'ו ווילפריד צונגה וסידר לעצמו מפגש מעניין מול חואן מרטין דל פוטרו (9 בעולם), שניצח בדרבי ארגנטינאי את דויד נלבנדיאן (7 בעולם) 4:6, 2:6.

שני טניסאים נוספים הבטיחו כבר בצהריים את מקומם בין 8 האחרונים בטורניר היוקרתי. אנדי מארי (4 בעולם) גבר על מרין צ'יליץ' הקרואטי 5:7, 6:7. מארי יתמודד מול גאל מונפיס הצרפתי, שהדיח מהטורניר את אנדי רודיק אחרי שניצח אותו 4:6, 6:3, 3:6. צרפתי אחר, ז'יל סימון (16 בעולם), גבר בקרב מתיש על רובי ג'ינפרי האמריקאי 7:6, 4:6, 6:7. פליסיאנו לופז הספרדי (40 בעולם), שמתאושש מקיץ חלש מאוד בסבב, גבר על סטניסלס ואוינקה השוויצרי (12 בעולם) 4:6, 4:6.

בטורניר הנשים בציריך שבשוויץ (על סך פרסים של 600 אלף דולר), פלביה פנטה האיטלקיה (17 בעולם) עצרה את הדהירה של המדורגת 1 בעולם, ילנה ינקוביץ'. הטניסאית הסרבית זכתה בשלושה תארים ברציפות לפני הטורניר הזה, אלא שהפעם היא נכנעה בסיבוב השני 5:7, 6:3, 6:3. פנטה, שמתחה את ינקוביץ' גם בשבוע שעבר במוסקבה, השיגה שבירה יקרה במצב של 3:4 לזכותה במערכה המכרעת, והצליחה לשמור על ריכוז ואפילו לסיים את המשחק באייס.

הנחמה ליום המאכזב של הסרבים הגיעה דווקא מכיוונה של אנה איבנוביץ', שהצליחה להתגבר על כושרה החלש מהשבועות האחרונים ולנצח את מריון ברטולי 4:6, 2:6. ויקטוריה אזרנקה הבלארוסית עלתה לרבע הגמר אחרי ניצחון קליל של 0:6, 0:6 על מוניקה ניקולסקו הרומניה. פטרה קביטקובה הצ'כית, שעלתה מהמוקדמות, גברה על סופיה ארבידסון השבדית 2:6, 1:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully