וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים התרעמה על שיבוצו של סמי בכר לגמר גביע ווינר

16.10.2008 / 14:40

כך כינה גורם בכיר בהפועל ירושלים את פועלו של יו"ר איגוד השופטים, זאב קורן. זאת בעקבות שיבוץ השופט סמי בכר לגמר גביע ווינר

בהפועל ירושלים קיבלו הבוקר (חמישי) בהפתעה את הידיעה כי סמי בכר שובץ לשפוט את משחק גמר גביע ווינר, בו תתמודד הקבוצה נגד עירוני נהריה. בכר ישפוט בצוותא עם ירון זריף ומשה ביטון. ההפתעה נובעת מכך כי ירושלים פנתה לאיגוד השופטים עוד במהלך העונה שעברה, בבקשה שלא לשבץ את בכר למשחקיה - זאת לאחר תקרית בין בכר למאמן ירושלים דאז דן שמיר. למרות זאת, בירושלים מתכוונים להופיע למשחק, שייצא לדרך ב-20:50 (שידור ישיר בערוץ 10).


כזכור, במהלך הסיבוב השלישי בעונה שעברה, במשחק בין ירושלים לגלבוע/עפולה, פרץ ויכוח בין בכר לדן שמיר ולאחר מכן טען שמיר כי בכר אמר לו שאת כל ההערות שלו הוא יוכל להפנות לעופר מתן מעיתון "הארץ". שמיר יצא באופו בוטה כנגד התנהלות בכר. העימות הראשון בין בכר להפועל ירושלים התרחש בגמר הפלייאוף בעונת 2006/2007, אז במקבץ שריקות תמוהות, הוציא השופט את מאיר טפירו מהמשחק - מה שפגע קשות בסיכוייה של ירושלים לזכות באליפות.


גורם בכיר בהפועל ירושלים מסר כי הקבוצה מתרעמת על שיבוצו של סמי בכר לגמר גביע ווינר. שיבוץ זה מבטא את חוסר המקצועיות ששורר באיגוד השופטים. הפועל ירושלים תתייצב למשחק כי היא מכבדת את מנהלת הליגה, אך היא מצרה על כך שהבזיון, החובבנות והשחצנות של זאב קורן, יו"ר איגוד השופטים, עובר על ההגיון הבריא ופוגע בכל כך הרבה אנשים.

את תגובתו של זאב קורן לא ניתן היה להשיג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully