וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולם נגד המילטון

פרננדו אלונסו לא חזר בו מדבריו כי ינסה לעזור למאסה לזכות באליפות הפורמולה 1, הבריטי לא מתרגש לקראת שנחאי: "למדתי מהטעויות"

חם, חם בפורמולה 1. שני מירוצים לסיום העונה, לואיס המילטון מקווה שהשנה הוא יצליח לשמור על היתרון שלו, שעומד על חמש נקודות על פני פליפה מאסה מפרארי. בשנה שעברה, כזכור, איבד המילטון הרוקי יתרון של 17 נקודות בשני המירוצים האחרונים. "השנה למדתי מהטעויות שלי", הבטיח היום (חמישי) הבריטי של מקלארן במסיבת עיתונאים לקראת מירוץ שנחאי, "אני מסתכל על קלטות ואומר לעצמי 'לעזאזל, למה עשיתי את זה'.

"שני המירוצים האחרונים של השנה האחרונה לימדו אותי לא רק על עצמי כספורטאי, אלא כאדם", ממשיך המילטון, "בשנה שעברה פרארי הייתה חזקה גם בסין וגם בברזיל, אבל השנה כבר הראינו שמקלארן סוגרת את הפער על המסלולים שבדרך כלל בשליטה של פרארי, בדיוק כמו שפרארי סגרה את הפער במסלולים שבהם מקלארן הייתה שולטת. אני אופטימי".

קימי רייקונן כבר הודיע כי ינסה לעזור לחברו לפרארי פליפה מאסה לזכות באליפות, אבל ההפתעה הגיעה מכיוונו של פרננדו אלונסו, שאמר גם הוא כי אם יזדמן לו - הוא יעזור לברזילאי.

"חיכיתי לשאלה הזו", התייחס היום לנושא אלונסו בשנחאי, "כשנשאלתי על זה בפוג'י, התכוונתי לזה שעכשיו יש לנו מכונית תחרותית שיכולה להתמודד עם מקלארן ופרארי. לא אמרתי שום הערה על המילטון.

"אי אפשר לסלף את דבריי", המשיך הספרדי, שניצח את שני המירוצים האחרונים, "היחסים הכי טובים שלי בסבב הם עם רוברט קוביצה, אבל בפיגור 12 נקודות יהיה לו קשה לנצח. אני אתן את המירוץ שלי, את המיטב שלי, אבל אחרי שהוא ייגמר, יש נהגים ויצרניות שאני מעדיף על פני אחרים. זה פשוט מאוד".

המילטון ישב מבודד במסיבת העיתונאים, לצד חבורה של נהגים שלא במיוחד מחבבת אותו. מלבד רייקונן ואלונסו, גם קוביצה יצא השבוע בגלוי נגד המילטון כשאמר שהוא נוהג באופן פרוע וחסר אחריות. היום קוביקה, בניגוד לאלונסו, ניסה ליישר את ההדורים. "לא אמרתי שום דבר על מיוחד על לואיס", אמר קוביצה, "בסך הכל אמרתי שהמהלכים האלה יכולים להיות מסוכנים על מסלול רטוב. זה הכל".

המילטון סירב להתייחס לדבריו של אלונסו. "אין לי על זה דעה", אמר הבריטי, שרוצה בגיל 23 להיות הנהג הצעיר ביותר שזוכה בתואר, "אני מעדיף להתרכז בנהיגה. יש לנו פה הזדמנות מצוינת לעשות צעד חשוב לקראת התואר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully