וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפתוח עונה עם תואר

16.10.2008 / 15:15

שבוע וחצי לפני פתיחת הליגה יחולק התואר הראשון לעונת 2008/9 כאשר הפועל ירושלים הפצועה תארח את עירוני נהריה (20:50, ערוץ 10)

אחרי שני ימי משחקים של כדורסל ישראלי, יחולק הערב (חמישי) תואר ראשון לעונת 2008/9 כשקבוצות עירוני נהריה והפועל ירושלים יפגשו בגמר גביע ווינר במלחה (21:00, שידור ישיר בערוץ 10). למשחק הערב נותרו עוד כרטיסים בקופות והצופים אשר יחפצו לצפות בו יוכלו לרכוש את הכרטיסים הבוקר במשרדי בימות בירושלים ואם יוותרו גם בקופות בערב המשחק. מחירי הכרטיסים הוזלו ומחיר כרטיס למבוגר יעלה 50 שקל ואילו כרטיס לנוער בעלות 30 שקל. לפני המשחק תערך ההתמודדות על מקומות 3-4 בין בני השרון לגליל עליון/גלבוע (18:30, ספורט 5+).

הפועל ירושלים מגיעה למשחק מעודדת מאוד מהניצחון הקל שהשיגה בחצי הגמר על בני השרון, אך ללא שניים משחקני המפתח שלה, אדם הלסקה שסובל משבר בעצם המסרק ברגל ויעדר בין שלושה שבועות לחודש וחצי ומורן רוט שמתח את המפשעה ובספק למשחק הערב. בהעדרם של השניים יצטרך גיא גודס להסתמך על רוטציה קצרה יותר, ועל היכולת הטובה שהציגו שחקני הפנים שלו אמש, עומאר סניד, טרוויס ווטסון וארז מרקוביץ'. גם יובל נעימי, שבהעדרו של מורן רוט יהיה הרכז הטבעי היחיד על המגרש, יצטרך להוכיח שהוא מסוגל להוביל את ירושלים לתארים. לקבוצה של גיא גודס המעמד הזה הוא לא זר, כאשר בעונה שעברה הגיעה ירושלים לגמר, אבל מול הקהל הביתי הובסה 93:74 אל מול מכבי תל אביב, שגודס היה עוזר המאמן שלה.

מנגד מגיע גם יעקב ג'ינו מעודד לקראת חצי הגמר. אם למישהו היה ספקות לגבי היכולת של עירוני נהריה עד עכשיו, שני הניצחונות על עירוני רמת גן וגליל/גלבוע סיפקו הרבה תשובות והחלו את הספקולציות האם נהריה מסוגלת לאיים העונה על אחד התארים. מה שעומד לרעת הקבוצה של ג'ינו היא העובדה שמאז עליית נהריה לליגה הבכירה בעונת 2002/3 היא התארחה במלחה מול הפועל ירושלים שמונה פעמים והשיגה רק ניצחון בודד. הניצחון היה במסגרת שמינית גמר הגביע בעונת 2004/5 כאשר 28 נקודות של אריק קמפבל ניצחו את רביב לימונד והפועל ירושלים 80:86. אל מול הקהל הביתי של ירושלים תצטרך נהריה יכולת טובה של רביב לימונד, שנראה עד כה מאוד מרשים, לצידם של רון לואיס וטוני וושהאם שמוכיחים שיהיו שניים מהסקוררים הגדולים העונה בליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully