וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק 0:0 ביתי לברזיל מול קולומביה, ארגנטינה נוצחה 1:0 בצ'ילה

הקהל הברזילאי שוב מחה נגד היכולת החלשה של הסלסאו, ארגנטינה יצאה בזול מצ'ילה. פראגוואי מוליכה את הבית אחרי 0:1 על פרו

שתי הנבחרות הגדולות של דרום אמריקה ממשיכות לסבול מקמפיין לא מרשים במוקדמות מונדיאל 2010, והלילה (חמישי) גם בברזיל וגם בארגנטינה יושבים מיליוני אוהדי כדורגל מאוכזבים שמתקשים להבין מה קרה לכוכביהם. במראקנה הייתה זו ברזיל ששוב ספגה שריקות בוז מאוהדיה אחרי עוד 0:0 משעמם ועלוב בבית מול קולומביה, בסנטיאגו הייתה זו ארגנטינה ששוב הפסידה, הפעם 1:0 לצ'ילה הנחושה, ורק פראגוואי ממשיכה להוביל את הבית הדרום אמריקאי בבטחה, אחרי ניצחון 0:1 על פרו. אקוודור הייתה יכולה להתקרב לחבורת בצמרת, אבל נוצחה 3:1 על ידי ונצואלה.

צ'ילה - ארגנטינה 1:0

"אין לנו תירוצים", אמר בסיום מאמן ארגנטינה אלפיו באסילה, "לפעמים היריבה פשוט משחקת טוב יותר ממך". ובכל זאת, ספק אם את האוהדים בבואנוס איירס התירוצים האלה משכנעים. ארגנטינה, עם כוכבים כמו מסי, אגוארו, מיליטו ומסצ'ראנו, לא אמורה להיראות כל כך חלשה, גם אם זה מול יריבה קשוחה ומלאת מוטיבציה כמו שהייתה הלילה צ'ילה. אומנם זה נגמר רק 0:1 משער נפלא של פביאן אורליאנה בדקה ה-36, אבל הצ'יליאנים שלטו במגרש, הגיעו לאין-ספור הזדמנויות ויכלו לסיים את המשחק בקלות עם שלושה או ארבעה שערי זכות.

"מעולם לא ראיתי את צ'ילה משחקת ככה", המשיך באסילה במחמאות ליריבה, ולא תירץ את ההפסד בחסרונו של ריקלמה המושעה, "כמות הריצה שלהם הייתה מדהימה, הם התנועעו כמו מכונה ולחצו אותנו על כל המגרש. לפעמים נראה היה כאילו יש להם 15 שחקנים על הדשא". צ'ילה העפילה למקום הרביעי, עם 16 נקודות (כמו לארגנטינה, ונקודה אחת פחות מברזיל).

פראגוואי - פרו 0:1

הפרואנים הגיעו לאסונסיון במטרה להוציא נקודה וכמעט שהשיגו את ה-0:0 המיוחל מבחינתם, אבל בדקה ה-82 היה זה אדגר בניטז שעשה צדק, עם שער ניצחון אחרי ערבובייה ברחבה. השער הזה סימל למעשה את כל הקמפיין של הבחורים מפראגוואי, שבעזרת הרבה נחישות, רצון ומלחמה כובשים את ראשות הבית, מגדילים את הפער מהכוכבים של ברזיל וארגנטינה וקרובים להבטחת מקום במונדיאל. פרגוואי עם ניצחון שביעי בעשרה משחקים.

ברזיל - קולומביה 0:0

שוב שריקות בוז לסלסאו, שוב קללות לעבר דונגה, שוב ברזיל מאכזבת את אוהדיה. המראקנה היה חצי ריק מלכתחילה, אלפים עזבו עוד לפני שריקת הסיום, אבל כל אלה שנשארו קראו "להתראות דונגה" וצעקו "אולה" במחאה על כל מסירה של קולומביה, בתקווה להיפטר מהסגנון המשעמם של הברזילאים בקמפיין הזה. זו הפעם השלישית ברציפות שברזיל משיגה 0:0 בבית בקמפיין הנוכחי, ואחרי עשרה משחקים לקאקה וחבריו יש רק 17 נקודות (שש נקודות מהמוליכה) והרבה מקום לדאגה.

קולומביה השלימה משחק חמישי רצוף מבלי לכבוש, אבל לפחות הפעם היא לא ספגה, והשוער אגוסטין חוליו, שספג ביקורת קשה במדינתו על השער שספג מול פראגוואי, הפעם הציל את חבריו כמה פעמים.

אף אחד משחקני ברזיל לא נהנה לשמוע את תגובות הקהל, אבל קאקה ידע להאשים את המסע המתיש שארך 15 שעות מסן קריסטובל שבונצואלה. "החבר'ה הרגישו את העייפות, לא היינו מהירים וחדים מספיק", אמר קאקה, "אני לא אוהב לתרץ, אבל זו התוצאה של המסע הזה. בטח יש עוד סיבות ליכולת שלנו, אבל העייפות היא אחת מהן".

גם רוביניו יודע שהוא וחבריו הציגו יכולת חלשה. "לא שיחקתי טוב, הייתי רע, לא הצלחתי לעשות דריבל אחד, לא שיחקתי כמו שקיוויתי", אמר כוכב הסיטי, והודה: "זה רחוק מהמסורת ההתקפית של הכדורגל הברזילאי".

דונגה לא יכול היה להתעלם מהקריאות נגדו. "אנחנו עדיין במקום השני בבית, וכל מה שקורה פה קצת מוגזם", אמר המאמן, "נכון שלא שיחקנו טוב, אבל צריך קצת להירגע, אנחנו לא אחרונים בבית. קולומביה באה רק בשביל להרוס, ולא הצלחנו לחדור את קו ההגנה שלהם".

ונצואלה - אקוודור 1:3

איזו אכזבה לאקוודוריאנים, שיכלו להיצמד לחלק העליון ופנטזו על שלוש נקודות קלות מול ונצואלה החלשה, אך ראו את המונדיאל מתרחק. אייזק ארבולדה כבש בדקה ה-11 לאורחים מאקוודור, אבל ג'יאנקרלו מלדונאדו (48), אלחאנדרו מורנו (57) וחואן אראנגו (67) העניקו את הניצחון למארחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully