וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איוניר: "הכדורגל הישראלי יכול להיות גאה בנבחרת הזאת"

מאמן הצעירה החמיא לחניכיו אחרי ה-3:1 נגד איטליה, והוסיף: "הפסדנו בצורה טיפשית". אסולין: "נהניתי בקמפיין". בן חיים ייעדר כחודש וחצי

ברני ארדוב

צילום ועריכה: נועם אשל

הנבחרת הצעירה של ישראל סיימה קמפיין מצוין, אך עם טעם קצת רע בפה. לשבוע אחד כולנו חשבנו שאפשר לעקוץ את האיטלקים, כפי שעשינו לצרפתים רק לפני שנתיים, ולהעפיל לאליפות אירופה בשבדיה. בסוף זה נגמר עם הפסד 3:1 דווקא כשהתפאורה בבלומפילד הייתה מושלמת לחגיגה.

מריו באלוטלי, שחלה לפני המשחק הראשון והשאיר חור בהתקפה האיטלקית, הראה רק חלק מהיכולות שלו כשהבקיע פעמיים במחצית הראשונה ולא השאיר סיכוי לנבחרת של מוטי איוניר לחזור למשחק. שער מצמק של טוטו תמוז לא עזר הרבה, וברבע השעה האחרונה איגנזיו אבאטה חתם את התוצאה.

אסולין: "נתנו את כל מה שאנחנו יכולים"

"היינו קרובים, שיחקנו בבית נגד נבחרת איטליה, נבחרת חזקה, וזה מאכזב", אמר בסיום המשחק מוטי איוניר, שקיבל את הנבחרת שני מחזורים לסיום שלב הבתים. "אני לא חושב שהם גדולים עלינו. השער הראשון הוציא את העוקץ קצת מהמשחק, למרות שהשחקנים המשיכו לשחק, ואז משום מקום ספגנו שער שני. מפה באמת נראה היה שאי אפשר לעשות משהו".

האווירה המדהימה שליוותה את בלומפילד יחד עם האמונה שאפשר לעשות את זה גרמה לאיוניר להגיד הרבה תודה: "היה פה קהל שמילא איצטדיון עבור השחקנים הצעירים האלה. הקהל תמך גם בסיום המשחק כשידענו שהפסדנו. חוץ מזה, יש פה חבורה של שחקנים שהשקיעה את כל מה שיש לה ושיחקה נגד אחת הנבחרות החזקות באירופה ובכל זאת אני מאוכזב כי הפסדנו בצורה טיפשית מדי. היום הכדורגל הישראלי יכול להיות גאה בנבחרת הזו".

טל בן חיים, שנפצע במהלך המחצית השנייה, פונה לבית חולים איכילוב כדי לעבור צילום בכתף שנפגעה ומאוחר יותר התברר כי הוא שבר את עצם הבריח. הפציעה עצמה של שחקן מכבי פתח תקווה מגיעה באותו המקום בדיוק שבו נפצע בשנה שעברה. בקבוצתו הביעו אכזבה רבה מכך שהוא ייעדר 5-6 שבועות. שינו זוארץ, יו"ר מכבי פתח תקווה, אמר: "אני מקווה שהוא יחזור כמה שיותר מהר למגרשי הכדורגל".

גיא אסולין, שהגיע מברצלונה כדי לתגבר את הנבחרת באיכויות שלו, היה מאוכזב במיוחד והתקשה להסתיר את זה: "את האמת שקצת מאכזב, אבל אין מה לעשות, זה הכדורגל. נתנו את כל מה שאנחנו יכולים. יהיו עוד הזדמנויות, זה בטוח. השער המהיר היה מפתיע מאוד וזה קצת השפיע עלינו. אחרי ה-0:2 חזרנו, ניסינו ונלחמנו בדקות הבאות. בסך הכל עשינו תוצאות טובות בקמפיין, נהניתי בחלקים ששיחקתי, אבל כשלא מנצחים את המשחק האחרון זה נחשב למשהו מאכזב".

אוהד לויטה, שהוציא שלושה כדורים מהרשת, הסביר: "באנו לפה עם ציפיות וידענו מי עומדת מולנו. קיבלנו שער מוקדם ששינה את תוכנית המשחק, וזה השפיע על כל המשחק. יש עוד דברים שלא עבדו. בסך הכל חשוב להגיד שעשינו קמפיין מצוין וזה לא מובן מאליו להגיע לשלבים האלה. סיימנו בית במקום הראשון יחד עם גרמניה, וזה לא דבר שהולך ברגל. הקהל המדהים שהיה פה נתן לנו כוח ועוצמה להאמין ולנסות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully