וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדריד: פדרר חזר, דוידנקו עף

אלוף ארצות הברית סיים את המנוחה הארוכה שלו מאז הפלאשינג מדו וגבר על סטפאנק בסיבוב השני, הרוסי הופתע על ידי ג'ינפרי

רוג'ר פדרר חזר הערב (רביעי) למגרשים אחרי תקופה ארוכה בטורניר המאסטרס במדריד (סך פרסים 2.27 מיליון יורו) למפגש מול ראדק סטפאנק הצ'כי. פדרר כבר הודיע שהוא את השנה שלו כנראה מסיים אחרי מדריד. ראדק סטפאנק היה הקורבן הראשון שלו בטורניר והפסיד 6:3, 7:6. סטפאנק, שכבר ניצח פעמיים את השוויצרי בהיסטורית המפגשים ביניהם, נשבר פעם אחת בכל המשחק אך בשובר השוויון של המערכה השנייה לא עמד בלחץ ונכנע.

דרכו הבטוחה של המדורג שישי בעולם ניקולאי דוידנקו לעבר טורניר המאסטרס בשנחאי בסוף השנה ספגה מכה לא צפויה, כשהטניסאי הרוסי הודח כבר בסיבוב השני כשהפסיד לרובי ג'ינפרי האמריקאי (63 בעולם) 4:6, 6:4, 6:4, בהפסדו הגרוע ביותר מאז הודח על ידי ז'יל מולר באליפות ארה"ב, ולמרות זאת הוא עדיין צפוי להגיע לטורניר בסין זו השנה הרביעית ברציפות. ג'ינפרי מוצא את עצמו בסיבוב שלישי של טורניר מאסטרס לראשונה מאז 2006, וישחק בסיבוב השלישי מול ז'יל סימון.

המדורג 15 בעולם ג'ו וילפרד צונגה העפיל גם הוא לסיבוב השלישי אחרי ניצחון לא קל על מרסל גראנויירס הספרדי, 6:3, 3:6, 6:7, כשהמקומי כבר הגיש לניצחון ביתרון 3:5 במערכה השלישית. צונגה, שאחרי ההעפלה לגמר באוסטרליה בתחילת השנה הידרדר בדירוג בעקבות פציעה קשה, מקווה גם הוא להמשיך בכושרו הטוב ולהשתחל לטורניר היוקרתי בסין. בשלב הבא צונגה יפגוש את פדרר.

איבו קרלוביץ' הקרואטי הציל שתי נקודות מערכה במערכה השנייה, בטרם גבר על רובין סודרלינג השבדי 6:7, 6:7 (8:10 בשובר השוויון של המערכה השנייה), במשחק שכלל 0 שבירות ו-35 אסים. בשלב הבא הוא יפגוש את נובאק דג'וקוביץ', שכבר נראה היה שלא ישרוד את המשחק מול ויקטור האנסקו הרומני, שפרש במהלך המערכה השלישית. האנסקו נתן הצגה במערכה הראשונה, ניצח בשובר השוויון 8:10 ועלה ל-0:1, אך דג'וקוביץ' החזיר לו עם שובר שוויון במערכה השנייה, שבה ניצח 6:8. עם יתרון של 1:3 במערכה המכרעת, האנסקו פרש בגלל פציעה במפשעה והעלה את הסרבי לשמינית הגמר.

ונוס כבר ברבע הגמר בציריך

האלוף מאשתקד במדריד, דויד נלבנדיאן הארגנטינאי, גבר על הצ'כי תומאס ברדיץ' בקרב לא פשוט. נלבנדיאן, שניצח 2:6, 7:6, 1:6 יפגוש בשלב הבא את בן ארצו הלוהט חואן דל פוטרו, שניצל פרישה של ירקו ניימינן במצב של 2:6, 2:4 ועלה לשלב הבא. גאל מונפיס (צרפת) פגש את פרננדו גונזאלס, שסוגר את העשירייה הראשונה בעולם, וניצח אותו בפעם השנייה בתוך שבועיים 3:6, 4:6 בקרב שארך מעט יותר משעה.

הצרפתי יפגוש את אנדי רודיק, שניצח את טומי רוברדו, הספרדי שאיכזב את הקהל הביתי, 3:6, 4:6. שתי שבירות הספיקו למדורג 8 בעולם, אחת בכל מערכה, כדי להשלים את הניצחון תוך שעה ועשר דקות ולהשלים ניצחון תשיעי על יריבו מכל תשעת המפגשים ביניהם עד היום.

דויד פרר, שכבר מזמן לא מרשים בסבב, נכנע לבן ארצו, פליצ'יאנו לופז, 6:4, 7:6. 8 אסים של לופז בקצת יותר משעה וחצי עשו את העבודה לטניסאי שמדורג 40 בעולם. סטניסלאס ואוינקה הפסיד את המערכה הראשונה נגד פיליפ קולשרייבר 6:3, אך התגבר בהמשך וניצח 5:7, 6:7.

ונוס וויליאמס, שבשבוע שעבר הפסידה כבר בפתיחת טורניר מוסקבה, הסתדרה דווקא לא רע הפעם בסיבוב השני של טורניר ציריך, שוויץ (המחלק פרסים בסך 600 אלף דולר) עם אלונה בונדרנקו וניצחה אותה 3:6, 4:6 תוך שעה וחצי. האמריקאית, שמדורגת שלישית בטורניר, שיחזרה את הניצחון על האוקראינית מהפלאשינג מדו, ושברה פעמיים את יריבתה בדרך לניצחון שהקפיץ אותה לרבע הגמר.

נציגה נוספת שכבר הבטיחה את מקומה ברבע הגמר היא פרנצ'סקה סקיאבונה, שניצחה את מריה קירילנקו 3:6, 5:7 בזכות אחוזי הגשה מצוינים. יחד עם שלוש שבירות, האיטלקיה השלימה את המשימה תוך שעה וחצי. פלאביה פאנטה השאירה בקלילות את נדיה פטרובה מחוץ לטורניר תוך 54 דקות אחרי 1:6, 1:6 קליל, שסידר לה מקום בסיבוב השני. סופיה ארבידסון השבדית, שמדורגת במקום ה-61 בעולם, עקצה את סיביל באמר וניצחה אותה 6:0, 5:7, 4:6. קטרינה סרבוטניק עשתה את העבודה בשתי מערכות מול טימאה באצ'ינסקי המקומית עם 3:6, 3:6. קטרינה סרבוטניק לא התבלבלה נגד טימאה באצ'ינסקי השוויצרית וניצחה אותה 3:6, 3:6.

* אנדי רם, שזכה בטורניר הזוגות בוינה עם מקס מירני, שיתף היום פעולה במדריד עם מיכאל יוז'ני הרוסי, אבל בהרבה פחות הצלחה. השניים הפסידו היום כבר בסיבוב הראשון לצמד הספרדי פבלו אנדוחאר ומרסל גראנויירס, 6:2, 6:2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully