וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אירופה: נבחרת הנשים הוגרלה לבית עם בלארוס וצרפת

15.10.2008 / 15:23

הנבחרת של אלי רבי הוגרלה בבית ד' לאליפות אירופה בלטביה עם הבלארוסיות המפתיעות, צרפת ועוד עולה מבית ההזדמנות האחרונה בינואר

נבחרת הנשים של ישראל הוגרלה היום (רביעי) באליפות אירופה 2009 לבית ד', שיכלול את נבחרות בלארוס, צרפת, ישראל ועוד עולה ממשחקי ההזדמנות האחרונה. מדובר בהגרלה סבירה לנבחרת של אלי רבי, שכן בבית א' מצויות נבחרות ספרד וצ'כיה החזקות ובבתים ב' וג' גם כן שתי הקבוצות הראשונות הן מהדרגים היותר חזקים באירופה.

נבחרת בלארוס פרצה בשנה שעברה לקדמת הכדורסל האירופי לנשים כשזכתה במדליית הארד באליפות אירופה 2007. בין השחקניות הבולטות בבלארוס, שסיימה במקום השישי באולימפיאדה בבייג'ינג, ניתן למצוא את הסנטרית ילנה ליחוצ'נקה והפורוורדית טטיאנה טרוינה ששיחקה בשנה שעברה במדי אלקטרה רמת השרון. הנבחרת הצרפתית כשלה באליפות אירופה האחרונה וסיימה רק במקום השמיני, אך לא התקשתה במהלך משחקי מוקדמות אליפות אירופה, אותם סיימה עם מאזן 1:7. השחקנית הבולטת בנבחרת הצרפתית היא אמילי נדונג. הנבחרת האחרונה בבית, שתיקבע מבין נבחרות שיתמודדו בטורניר ההזדמנות האחרונה, תהיה קרואטיה, בלגיה או איטליה.

"מלבד רוסיה וספרד, אני חושב שיחסי הכוחות שווים", אמר מאמן הנבחרת אלי רבי בתגובה להגרלה, "אנחנו יכולים לנצח כל נבחרת ביום נתון מלבד רוסיה וספרד, ואני שמח שלא קיבלנו אותן. כל הנבחרות מצוינות, לא נקל ראש באף נבחרת, גם לא בזאת שתעלה מההזדמנות האחרונה. יש לנו מספיק חודשים כדי להתכונן ואני מקווה שנעשה אליפות טובה".

בית א', שנחשב לבית החזק באליפות, יכלול שלוש נבחרות שהיו באולימפיאדה: ספרד, סגנית אלופת אירופה, צ'כיה וסלובקיה, כאשר הנבחרת הרביעית תעלה מבית א' של משחקי ההזדמנות האחרונה.

בית ב' כולל את לטביה המארחת, בצוותא עם פולין, יוון והונגריה. בית ג' כולל את רוסיה, אלופת אירופה ומדליסטית הארד מבייגי'ינג, ביחד עם טורקיה, סרביה וליטא, ששיחקה ביחד עם ישראל במוקדמות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully