וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות דרום אמריקה: בוליביה סיימה ב-2:2 עם אורוגוואי

צמד של מרסלו מורנו העלה את הנבחרת האנדית ליתרון מבטיח על הסלסטה, אך שער שוויון (88) של סבסטיאן אבראו חילק את הנקודות

לא רק באירופה נלחמות הקבוצות בחירוף על הכרטיסים הבודדים למונדיאל שייערך בדרום אפריקה ב-2010, אלא גם בדרום אמריקה. הערב (שלישי) נערך המשחק הראשון של המחזור העשירי במוקדמות הבית הדרום אמריקאי. בוליביה אירחה את אורוגוואי בבירה לה פז, לאחר שהאחרונה הביסה אותה במחזור הראשון 0:5. הפעם הגיע זמן הנקמה של הנבחרת האנדית, אבל היא לא הצליחה לנצח, אחרי שסבסטיאן אבראו כבש שער שוויון דרמטי בדקה ה-88 כדי לגמור את המשחק, שהיה רווי באירועים ליד שני השערים, בתיקו 2:2.

אחרי רבע שעה של כדורגל, הרחיקה הגנת התכולים לא טוב ומרסלו מורנו, שקלט את הכדור, שלח מדויק לפינה ופנימה. שלוש דקות לסיום המחצית הראשונה כבש מורנו את השני, הפעם בראש אחרי הרמה מדודה של רונלד ריברו, כשכל הגנת אורוגוואי חולמת. במחצית השנייה נרדמה בוליביה בשמירה, ובואנו הצליח (64) לצמק בנגיחה משלושה מטרים. שתי דקות לסיום חלוצה לשעבר של בית"ר ירושלים נגח בעוצמה מארבעה מטרים פנימה. זה היה שערו החמישי של אבראו בטורניר המוקדמות.

הבית הדרום אמריקאי ממשיך להסתבך. בוליביה נשארת במקום השמיני והיא עם תשע נקודות, אחרי 10 מחזורים. אורוגוואי עם התיקו הרביעי שלה בטורניר והיא עולה, לפני שאר משחקי המחזור, על חשבונה של צ'ילה למקום הרביעי, שמוביל היישר למונדיאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully