וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרבי גרמני בבית הישראלי

בית 2: קרב ענקים בין יוון ושוויץ בפיראוס, ובין רהאגל והיצפלד על הקווים. בארנטה וסייטארידיס בספק. מאמן יוון: "הם כמו נמר פצוע"

כחצי שעה אחרי שישראל תסיים את משחקה בלטביה, יעלו באצטדיון קריאיסקאקיס בפיראוס שתי היריבות הגדולות של הנבחרת בבית 2, יוון ושוויץ (רביעי, 20:30, חי בספורט 1). קשה לקבוע בוודאות מה יהיה עדיף לישראל, שכמובן תצטרך לנצח קודם כל בלטביה. ניצחון יווני ירחיק את שוויץ מתמונת המקום השני, שמוביל לפלייאוף. ניצחון שוויצרי, יפתח את המאבק גם על המקום הראשון, שמוביל ישירות למודיאל.

יוון פתחה את הקמפיין בצורה מושלמת עם שלושה ניצחונות משלושה משחקים, בהפרש שערים 0:8. שוויץ התאוששה מההפסד המביך 2:1 מול לוקסמבורג, לניצחון בתוצאה זהה על לטביה במגרש הביתי בסנט גאלן. מעבר לכל, המפגש בין יוון ושוויץ יהיה מפגש בין שני מאמנים גרמנים וותיקים, אוטו רהאגל מהצד היווני, ואוטמר היצפלד מהצד השוויצרי.

השניים עטורי תארים בבונדסליגה. רהאגל זכה בשמונה תארים עם באיירן מינכן, ורדר ברמן וקייזרסלאוטרן. להיצפלד, הגנרל, יש 19 תארים עם דורטמונד ובאיירן מינכן. התקשורת השוויצרית חפרה ומצאה את הסטטיסטיקה הישירה בין שני השועלים: 6:9 להיצפלד וארבע תוצאות תיקו. סיבה לאופטימיות? הנה עוד אחת, יוון ניצחה שניים מששת המפגשים האחרונים מול שוויץ בבית.

"שלב המוקדמות מתחיל במשחק מול שוויץ", אמר רהאגל. "היריב שלנו הוא כמו נמר פצוע, מסוכן. לאוטמר היצפלד יש שחקנים טובים שמשחקים מחוץ לשוויץ, אבל אנחנו צריכים להתרכז במשחק שלנו במשך 90 דקות. אני מתרכז רק בשחקנים שלי ומצפה מהם לתת 100 אחוז מאמץ, זה מה שמעניין אותי".

רהאגל פנה בקריאה לאוהדים המקומיים להגיע ולעודד את הנבחרת, לאחר שרק 12 אלף הגיעו למשחק מול מולדובה. מחירי הכרטיסים הורדו ל-15-40 יורו. ג'ורג'יוס קראגוניס סובל מפציעה קלה, אך ערך שני אימונים ועשוי לשחק. המגן הימני גורקאס סייטארידיס בספק למשחק.

היצפלד מחפש מחליף לבארנטה

"אין שום סיבה להיכנס לאופוריה כי סוף סוף ניצחנו", הרגיע היצפלד לאחר הניצחון 1:2 על לטביה. "היינו צריכים להשתחרר מההשפלה מול לוקסמבורג, וזה מה שעשינו". מאוחר יותר הוא נשמע קצת אחרת.

"נשמתי לרווחה", הודה בראיון השבוע. "כמאמן, אני צריך לספק תוצאות". על המפגש עם יוון, אמר המאמן: "הם יריבה קשה, אבל היריבה המתאימה למדוד את היכולת שלנו. המלחמה תהיה במרכז השדה, ננסה ללחוץ ונגיע להזדמנויות שלנו. לא נסתגר בהגנה".

טרנקילו בארנטה נמצא בספק גדול למשחק, והיצפלד מתלבט לגבי המחליף, כשהמועמד המרכזי הוא גלסון פרננדז ממנצ'סטר סיטי. מריו אגימן צפוי לשחק במקומו של יוהאן דיורו הפצוע. היצפלד המשיך להחמיא ליוונים: "הם הפייבוריטים הברורים. יש להם ניסיון רב, הם מאורגנים בהגנה ורהאגל הוא שועל. הם פייבוריטים גם לסיים במקום הראשון בבית".

במשחק נוסף ב"בית הישראלי", תארח לוקסמבורג את מולדובה, שתחפש נקודות ראשונות בקמפיין (רביעי, 20:15).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully