וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין קוראני מצטער, אבל לא מתחרט

שחקן גרמניה התנצל על שעזב את המגרש במהלך משחק נבחרתו בשבת, אולם טען שהוא עומד מאחורי ההחלטה. באלאק פצוע וייעדר מול ווילס

"לא יכולתי לסבול את זה יותר. לא שיחקתי במונדיאל 2006, ובקושי השתמשו בי ביורו 2008 למרות שהייתי בכושר טוב. נסעתי עם הנבחרת בסוף השבוע לאחר שהבקעתי צמד במדי שאלקה, אבל מצאתי את עצמי ביציע בדורטמונד. רק רציתי לברוח משם", כך הסביר חלוץ נבחרת גרמניה, קווין קוראני, את היעלמותו במחצית המשחק בין גרמניה לרוסיה.

כזכור, מאמן הנבחרת יואכים לאו כבר הודיע כי לעולם לא יזמן את קוראני לנבחרת. גם מנהל הנבחרת אוליבר בירהוף יישר קו: "לא נסבול את ההתנהגות של קוראני". עכשיו, החלוץ בן ה-26 מתנצל על מעשיו, אבל לא מביע חרטה.

"אני נמצא בסיטואציה מאוד מאוד קשה שאני לא מאחל לאף אחד. מה שעשיתי השפיע על הנבחרת, וזה לא בסדר. התקשרתי למאמן והתנצלתי. אני עומד מאחורי מה שעשיתי ולא מתחרט. ההתמוטטות הגיעה בגלל שלוש השנים האחרונות. לא יכולתי לשאת את זה יותר, כשחקן וכאדם".

לאו הגיב לדברים: "שוחחנו ביום ראשון. הוא התנצל והסביר שההחלטה שלו הייתה מוטעית. קיבלתי את ההתנצלות, אבל זה לא משנה את ההחלטה שלי".

ולעניין אחר. לאו ייאלץ להסתדר במשחק הקרוב של גרמניה מול ווילס בלי קשר צ'לסי, מיכאל באלאק, שנפצע במהלך המשחק האחרון. באלאק לא התאמן מאז יום שבת, ולא יהיה כשיר למשחק, שייערך במנשנגלדבאך. ווילס שניה בבית 4 עם שש נקודות מתשע אפשריות. גרמניה מוליכה את הבית עם שבע נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully