וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באתלטיקו מבטיחים: "נארח את ליברפול כמתוכנן"

הקבוצה הספרדית נענשה קשות אחרי התפרעות האוהדים במשחק מול מארסיי, הנשיא טוען: "נערער". גרסיה: "ספרד נראית המקום הנורא בעולם"

באתלטיקו מדריד עדיין נסערים מההחלטה של ועדת המשמעת של אופ"א, שגזרה על הקבוצה עונש חמור של שני משחקי רדיוס בליגת האלופות בשל התנהגות אוהדיה במשחק מול מארסיי, שהתקיים בראשון לאוקטובר. כזכור, אוהדי אתלטיקו השמיעו קריאות גזעניות והתפרעו במהלך המשחק שהסתיים בניצחון הספרדים 1:2.

ועדת המשמעת קבעה שאתלטיקו מדריד תארח את שני משחקיה הנותרים בשלב הבתים, מול ליברפול ופ.ס.וו איינדהובן, באצטדיון שמרוחק 300 קילומטר מהויסנטה קלדרון במדריד. בנוסף, ספג המועדון קנס בסך 150 אלף יורו. למעשה, הקבוצה תסיים את שלב הבתים מחוץ למגרשה הביתי.

המאמן, חבייר אגירה, הורחק לשני משחקים לאחר התגרות בשחקני מארסיי. אופ"א הודיעה כי העונש של אתלטיקו יורחב למשחק רדיוס שלישי, אם התנהגות שכזו תחזור בחמש השנים הקרובות.

בינתיים, בליברפול, יריבת אתטליקו בשבוע הבא, לא אהבו את עיתוי ההחלטה. "3,000 אוהדים שלנו כבר קנו כרטיסים וארגנו את הנסיעה למדריד, ואנחנו מאוד מודאגים לגביהם", אמר מנכ"ל המועדון, ריק פרי, "אם המשחק יתקיים 300 קילומטר ממדריד, זה ייצור אי נוחות עבורם. אופ"א צריכה לקחת אותם בחשבון כשהיא מחליטה החלטות לגבי המשחק".

בינתיים לואיס גרסיה טוען שספרד חייבת לשנות את התדמית של המדינה בעקבות הפרשה. "העונש הזה פשוט מוגזם", אומר גרסיה, "נראה עכשיו כאילו ספרד זה המקום הכי נורא בעולם. חשוב מאוד לשנות את התדמית שלנו בעיני העולם".

נשיא אתלטיקו, מנגד, בטוח שהמשחק ייערך כמתוכנו. "נארח את ליברפול בויסנטה קלדרון", טוען אנריקה סרזו, "אנחנו נערער. אני מאמין שאופ"א תעשה את הדבר הנכון. אני מקווה שהם יקשיבו בהיגיון לרצון של שני הצדדים".

מי שמאוכזב במיוחד מההחלטה הוא כמובן פרננדו טורס, שקיווה לפגוש את קבוצת נעוריו באותו איצטדיון שהפך אותו לכוכב. "אחרי ציפייה של כל כך הרבה זמן, אלו החדשות הכי לא צפויות והכי מאכזבות ששמעתי הרבה זמן", אמר חלוץ ליברפול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully