וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדריד: בוללי שלח את אלמגרו הביתה

האיטלקי ניצח 6:7, 1:6 את הספרדי (17). ז'יל סימון פיגר מערכה וניצח בשובר שוויון את אנדרייב. בבאזל קירילנקו הדיחה את האנטוחובה

טורניר מדריד, ספרד (פרסים בסך 2.27 מיליון יורו) נפתח היום (שני) עם הפסד צורם של ניקולאס אלמגרו הספרדי (17 בעולם) לסימונה בוללי 7:6, 6:1. האיטלקי בן ה-23 שנכנס להגרלה כתוצאה מפרישתו של מראט סאפין, יפגוש את המדורג רביעי, אנדי מארי.

מארדי פיש גבר על סטיב דרסיס בסיבוב הראשון 1:6, 4:6 ויפגוש את רישארד גאסקה. ז'יל סימון חזר מפיגור מערכה לניצחון על איגור אנדרייב 6:4, 1:6, 6:7 וישחק מול ג'יימס בלייק בשלב הבא אחרי 7:9 דרמטי בשובר השוויון. אוליבייר רוחוס נתן פייט נגד מארין צ'יליץ' הקרואטי, אך נכנע בסופו של דבר 6:3, 7:5.

אצל הנשים נפתח טורניר ציריך, שוויץ, המחלק 600 אלף דולר, בו מריה קירילנקו (32 בעולם) הפתיעה את דניאלה האנטוחובה 5:7, 2:6. המערכה הראשונה הייתה צמודה ולרוסיה היו שבע הזדמנויות שבירה, כששתיים מתוכן נוצלו. המערכה השנייה הייתה כבר יותר חד צדדית, והאנטוחובה סבלה מאחוזים רעים בהגשות, שהביאו להפסד תוך שעה וחמישים. אלונה בונדרנקו ניצחה את אליז קורנה 6:1, 3:6, 6:7 והעפילה לסיבוב השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully