וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "מה שקרה למוטו זו לא אשמתי"

מאמן אינטר מתחמם לקראת המפגש מול פיורנטינה ומבהיר כי פרשיית הסמים שבה היה מעורב הרומני אינה קשורה אליו: "הוא עשה טעות"

רגע לפני שאינטר פוגשת את פיורנטינה, המלחמה הפסיכולוגית מתחילה כשז'וזה מוריניו, מאמן האלופה האיטלקית, התייחס לחלוץ פיורנטינה, שעבר תחת ידיו בצ'לסי, אדריאן מוטו, סביב נושא הסמים שבגללו הרומני עזב את הכחולים.

כזכור, מוריניו אימן את מוטו בצ'לסי לפני שהחלה בעיית הסמים, שבגללה הוא נעדר לאחר מכן מהמגרשים. כבר אז היחסים בין השניים לא היו ממש טובים, כשמוריניו העדיף לשחק עם מתיאה קזמאן או דידייה דרוגבה על חשבונו של מוטו.

בהתייחסות למה שעבר באותו הזמן על מוטו והנסיבות שהביאו אותו לקחת סמים, אמר הפורטוגלי: "אני לא אשם במה שקרה. מוטו פגע בעצמו ואין לזה קשר אליי. אני אף פעם לא ביקשתי בדיקות סמים, זו הייתה צ'לסי שבחרה לעשות את זה. הבדיקות האלה נעשות בכל קבוצה כדי למצוא חומרים אסורים וגם לבדוק ששחקנים לא צורכים אלכוהול".

בהמשך הוא הבהיר את יחסו כלפי השחקן והערכתו אליו: "אין לי שום דבר נגד מוטו. למעשה אני מעריך אותו. הבעיה שהייתה לו באנגליה הייתה עם צ'לסי ולא איתי. הוא עשה טעות אבל הוא אלוף והוא שילם על כך. אני שמח שהוא יצא מהתקופה הקשה הזו. יש לו עוד הרבה מה להגיד בכדורגל".

מוריניו התייחס לעובדה גם שעל הרומני נגזר לשלם לצ'לסי סכום של 17 מיליון ליש"ט כתוצאה מהמקרה: "הסכום הזה שהוא צריך לשלם גבוה מידי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully