וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: ב"ש והפועל חיפה עלו לחצי הגמר

שחקניו של גיא לוי סיימו ב-1:1 נגד הפועל עכו, אך הבטיחו את מקומם בשלב הבא. חיפה ניצחה 2:3 את רמה"ש, ערן לוי כבש בדקה ה-89

חג מצוין יהיה לשתי קבוצות מהליגה הלאומית, שניצלו את ערב החג כדי להבטיח את מקומן בחצי גמר גביע הטוטו: הפועל באר שבע והפועל חיפה. כעת הן מצטרפות להפועל עכו שכבר עשתה את זה בסוף השבוע האחרון.

באר שבע הבטיחה לפחות את המקום השני למרות שלא הצליחה לנצח היום (שני) את הפועל עכו בחוץ וסיימה ב-1:1. אלירן גבאי כבש לזכותה את שער היתרון שתי דקות להפסקה, שלומי אדרי הישווה בדקה ה-80 והשאיר את עכו במקום הראשון בבית.

הפועל חיפה, אחת הקבוצות המסוכנות בליגה, ניצחה דקה לסיום את עירוני רמת השרון בחוץ 2:3 משער של ערן לוי הוותיק. עוד קודם לכן רמת השרון כבר צעדה ב-0:2 (אליאור וקנין 13, רביד אשר 52), אך רן רול (54) ויוסי ג'נאח (76) איזנו. חיפה עדיין ללא הפסד במפעל ועם שתי תוצאות תיקו.

הקרב על המקום השני יתנהל בין הפועל רמת גן, שסיימה ב-0:9 מול עירוני קרית אתא, להפועל בני לוד, שניצחה 0:2 בחוץ את מכבי אחי נצרת. משה בן לולו (71) ואחמד סבע (88) כבשו את השערים לזכותה. רמת גן מקדימה כעת בחמש נקודות את לוד כאשר נותרו שני מחזורים לסיום שלב הבתים.

במשחקים שלא קבעו דבר: הפועל ירושלים ניצחה 0:1 בחוץ את הפועל כפר סבא משער של שי אהרון בדקה ה-18, מכבי הרצליה ניצחה 1:2 את הפועל רעננה (אורג'י קאלו ואומיט גונזאלס להרצליה, עקיבא מגרלשווילי לרעננה בפנדל).

* בגביע הליגה הארצית העפילו הפועל ראשון לציון, הפועל מרמורק והפועל אשקלון אל משחקי חצי הגמר. העולה הרביעית תיקבע מחר במפגש בין עירוני בת ים להפועל בני טמרה. במידה וטמרה לא תפסיד, היא תעפיל, אך הפסד שלה ישלח את סקציית נס ציונה על חשבונה לחצי הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully