וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלונסו: "אם אוכל לעזור, אעזור למאסה"

עונת הפורמולה 1 מתקרבת לסיומה, והספרדי של רנו לא מתאמץ להסתיר מי הפייבוריט שלו. המילטון מאשים: "מאסה נכנס בי בכוונה"

ככל שמתקרבים לסיום עונת המירוצים בפורמולה 1, הרוחות מתחילות להתלהט. המירוץ על אליפות הנהגים שוב צמוד ומותח, ושני מירוצים לסיום העונה, כשבין המוליך לואיס המילטון לפליפה מאסה מפרידות חמש נקודות בלבד, מתברר שלפרארי יש ידיד חדש - פרננדו אלונסו, שמצהיר שיעשה כל שביכולתו כדי לעזור למאסה לנצח את המילטון.

"כן, אין ספק. אם אוכל לעזור, אעזור למאסה", אמר אלונסו לתקשורת הספרדית. אלונסו, כזכור, "שיתף פעולה" בעבר עם המילטון בקבוצת מקלארן, בשנה שהתאפיינה באיבה ובתחרותיות בין שני הנהגים מאותה הקבוצה. מתברר שעדיין לו עברה לו הטינה לאנגלי הצעיר.

אלונסו אף הביע את סיפוקו מהעובדה שהמילטון נענש במהלך המירוץ. "אני לא יודע מה בדיוק הוא עשה", אמר אלונסו, "אבל בכל מקרה, זה טוב שהוא ספג את העונש".

המילטון, מנגד, עדיין כועס על אירועי המירוץ ביפן, והאשים את מאסה בכך שהתנגש בו בכוונה. "לקחתי את הפנייה בצורה נורמלית, ופליפה הגיע מאחוריי בצורה אגרסיבית ופגע בי", אמר המילטון על התקרית שהשאירה אותו ללא ניקוד במירוץ, "אני חושב שזה היה באופן הכי מכוון שיכול להיות".

מאסה, אגב, מכחיש לחלוטין. "זו הייתה תאונה, ושנינו שילמנו את המחיר", אמר הברזילאי, "יש לי יחסים טובים עם לואיס, ולא אעשה משהו כדי להרוס אותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully