וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נועם אוקון עלה לסיבוב הראשון בטשקנט

הישראלי, שטיפס 55 מקומות בדירוג העולמי, גבר על דנילה ארסנוב (436) 0:6, 2:6 בסיבוב המוקדמות האחרון. סלע נותר במקום ה-70 בעולם

נועם אוקון המשיך הבוקר (שני) בכושרו הטוב מהשבועות האחרונים והעפיל לסיבוב הראשון בטורניר הצ'לנג'ר בטשקנט (סך פרסים 125 אלף דולר). אוקון גבר על הרוסי הצעיר דנילה ארסנוב (439 בעולם) 0:6, 2:6 בסיבוב המוקדמות השלישי והאחרון והעפיל להגרלה הראשית, שם הוא יפגוש את יורי שוקין מקזחסטאן (186). אוקון עשוי לפגוש את דודי סלע בסיבוב השני, אם המדורג שני בטורניר ינצח במשחקו הראשון את נת'אן תומפסון, שהעפיל אף הוא מהמוקדמות ומדורג במקום ה-488.

לאחר מכן העפיל אוקון יחד עם הראל לוי לסיבוב השני בטורניר הזוגות, לאחר שהצמד הישראלי גבר על שני התאילנדים דים סנצ'אי וסונצ'אט ראטיווטאנה (2 בטורניר) 6:4 5:7, 9:11. בסיבוב השני הם יתמודדו נגד פלאביו צ'יפולה האיטלקי ופאבל סנובל הצ'כי.

בדירוג העולמי החדש שהתפרסם הבוקר זינק אוקון לא פחות מ-55 מקומות למקום ה-466 בעולם בעקבות העפלתו לסיבוב הראשון בטורניר מוסקבה, שם כמעט והפתיע את מראט סאפין. דודי סלע, שהודח בסיבוב השני במוסקבה, נותר במקום ה-70, ואילו הראל לוי שמר על המקום ה-194. שחר פאר, שהודיעה שלא תשחק יותר עד סוף העונה, נותרה במקום ה-38, ציפי אובזילר ירדה מקום אחד למקום ה-159, יוליה גלושקו ירדה שני מקומות למקום ה-387.

בצמרת דירוג הגברים לא נרשמו תזוזות רציניות, כשרפאל נדאל ממשיך להוליך ואחריו רוג'ר פדרר, נובאק דג'וקוביץ' ואנדי מארי, שישתתפו כולם בטורניר המאסטרס במדריד השבוע. דויד פרר וניקולאי דוידנקו שוב החליפו מקומות במקום החמישי והשישי, ופרננדו גונזאלס חזר לעשירייה הראשונה עם טיפוס של שני מקומות למקום העשירי. גאל מונפיס זינק עשרה מקומות למקום ה-18, ואיגור קוניצין, הזוכה הטרי בטורניר מוסקבה, קפץ 24 מקומות למקום ה-47.

אצל הנשים רשמה דינארה סאפינה את דירוג השיא בקריירה שלה כשעלתה למקום השני, על חשבונה של סרינה וויליאמס שלא שיחקה בטורניר מוסקבה בגלל פציעה. ילנה ינקוביץ', שזכתה בשלושה טורנירים ברציפות, הגדילה את הפער במקום הראשון והבטיחה לעצמה את הבכורה בסיום השנה. אנה איבנוביץ' עלתה מקום אחד למקום הרביעי והחליפה מקומות עם אלנה דמנטייבה שאיבדה את התואר בו זכתה במוסקבה אשתקד. ורה זבונרבה, שהדיחה את סאפינה בחצי הגמר במוסקבה, עלתה למקום השמיני על חשבונה של ונוס וויליאמס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully