וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם הלייקרס במנצחות

אלופת המערב רשמה ניצחון ראשון במשחקי ההכנה עם 89:94 על סקרמנטו למרות משחק פושר של קובי. ניו ג'רזי גברה על מיאמי 92:94 בלונדון

ארבע משחקי הכנה לקראת פתיחת עונת ה-NBA נערכו הלילה (בין ראשון לשני), ובסיומם יכולה גם הלוס אנג'לס לייקרס להתהדר בניצחון ראשון העונה. אחרי שני הפסדים גברה אלופת המערב על סקרמנטו 89:94 בלאס וגאס, למרות יום בינוני של קובי בריאנט, שסיים עם תשע נקודות (4 מ-12 מהשדה) ב-25 דקות. פאו גאסול הוביל את הלייקרס עם 12 נקודות ושישה ריבאונדים, אנדרו ביינום רשם תשע נקודות, חמישה ריבאונדים ושלוש חסימות. הרוקי ג'ייסון תומפסון קלע 15 נקודות לקינגס.

מיאמי וניו ג'רזי, ששיחקו בשבוע שעבר בפאריס, נפגשו פעם נוספת, הפעם בלונדון, ושוב היו אלה הנטס שניצחו 92:94. וינס קרטר קלע 19 נקודות למנצחים, כולל שלוש זריקות עונשין מכריעות בסיום, הסיני יי ז'יינליין עזר לו עם 17. את ההיט, שהפסידו את כל שלושת משחקיהם עד כה, הוביל מרכוס בנקס עם 19, דווין וויד סיים עם 18.

מאמן פורטלנד נייט מקמילן העניק לשחקני המובילים מנוחה במשחק מול יוטה, שניצלה את העניין כדי לנצח 80:93. קרלוס בוזר עם 19 נקודות ואנדריי קירילנקו עם 15 הובילו את הג'אז, גרג אודן זכה ל-20 דקות פרקט והסתפק בשש נקודות ושישה ריבאונדים, כשהצרפתי המוכשר ניקולס באטום קלע 16 לבלייזרס. במשחק נוסף גברה פילדלפיה על טורונטו 79:85 בעזרת 17 נקודות של ת'דאיוס יאנג, ג'ייסון קאפונו צלף 14 לראפטורס, וויל סולומון המשיך להיראות טוב וסיים עם 12 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully