וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות דרום אמריקה: ברזיל ניצחה 0:4 את ונצואלה

החלוץ כבש צמד, אחד מהם מרהיב ביותר, ב-0:4 המצוין של ברזיל על ונצואלה. קאקה, אחרי היעדרות ממושכת, ואדריאנו השלימו את החגיגה

אחרי ניצחונה של ארגנטינה (בלילה שבין שבת לראשון) על אורוגוואי 1:2 (שערים של מסי וקון) יצאה הלילה (ראשון) ברזיל למשחק חוץ בוונצואלה נגד הנבחרת המקומית במסגרת המחזור התשיעי של בית המוקדמות הדרום אמריקאי למונדיאל 2010. הסלסאו רצו להוכיח שעם כל הכבוד לאלביסלסטה הם עדיין הנבחרת מספר 1 ביבשת ולעלות על חשבונם למקום השני. אם לא די בזאת הרי שביוני השנה הפתיעה אותם ונצואלה במשחק ידידות בבוסטון וניצחה אותם 0:2.

ונצואלה - ברזיל 4:0

דונגה, שבברזיל כבר מזמן רוצים שהוא ילך, העלה בשלישייה הקדמית את קאקה, אדריאנו ורוביניו. הבחירה שלו הייתה מדויקת ומצוינת כששלושתם כבשו את ארבעת השערים בניצחון 0:4. שני השערים הראשונים היו מלאכת מחשבת. קאקה, לו זו הייתה הופעה ראשונה בצהוב מזה 11 חודשים, פרץ בדקה החמישית באגף ימין ובעט משמונה מטרים אלכסונית לפינה הגבוהה הקרובה של רני וגה. שער ענק לקשר מילאן. רק ארבע דקות עברו ורוביניו שלח פצצה אדירה מכ-30 מטרים לשער. בדקה ה-19 בישל אלאנו ברוחב מדוד לאדריאנו, שהמשיך בפס קליל פנימה מעשרה מטרים. רוביניו שבר את קו הנבדל (67) והוסיף אחד כדי להפוך את החגיגה מתוקה וצהובה עוד יותר.

זהו ניצחונה השני של ברזיל בלבד בחמשת משחקיה האחרונים, אבל היא בכל זאת עולה למקום השני כשהיא עם 16 נקודות. החבורה הצהובה הרשימה ועכשיו דונגה יכול קצת לנשום לרווחה, לפחות עד משחקה הבא של הנבחרת מול קולומביה בבית. ונצואלה במקום הלפני אחרון בבית, ואחרי תשעה מחזורים יש לה רק שבע נקודות. הנשיא הוגו צ'אווס יכול להפסיק לחלום על דרום אפריקה.

אקוודור - צ'ילה 0:1

אחרי ה-0:4 המרשים על קולומביה בחודש שעבר, חזרו הצ'יליאנים לקרקע עם הפסד מאכזב בקיטו במשחק שהתנהל במזג אויר חורפי כשאת ההצגה גובה השופט האורגוואי מרטין ואסקז, עם שלוש הרחות מהן שתיים מגוחכות. מרסלו ביילסה נאלץ לחזות בשניים משחקניו מורחקים, איסמאל פואנטס בדקה ה-20 וגונזאלו חארה, שספג צהוב שני בדקה ה-84 וראה את האדום המוצדק היחידי במשחק. מנגד הורחק גם לואיס אנטוניו ולנסיה המקומי בדקה ה-76. מי שהכריע את המשחק בשער בודד היה כריסטיאן בניטז, החלוץ שלעג להתקפה החלשה של צ'ילה לפני המשחק ונגח מקרוב כדור קרן לרשת בדקה ה-71 אחרי טעות קשה של השוער הצ'יליאני החלש, קלאודיו בראבו.

  • עוד באותו נושא:
  • כדורגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully