וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע ווינר: בני השרון ניצחה את הפועל חולון 62:82

12.10.2008 / 20:21

האלופה הפועל חולון, שעברה טלטלות רבות בקיץ, הובסה 82:62 ע"י בני השרון, שהעפילה לחצי גמר גביע ווינר. גם נהריה עלתה אחרי 77:90 על עירוני ר"ג

שרון בוקוב

צפו בתגובות מהמשחק בין עירוני נהריה לעירוני רמת גן (77:90)
צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

ארבעה חודשים אחרי הזכייה ההיסטורית של הפועל חולון באליפות הדרמטית, נפתחה הערב (ראשון) העונה החדשה עם משחקי גביע ווינר השלישי, כשכבר ביום חמישי הקרוב יחולק התואר הראשון לעונה.

משחקי גביע ווינר נערכים במתכונת שונה מהעבר, כשמשחקי רבע הגמר, שכוללים את שמונה הקבוצות שסיימו במקומות 1-8 בליגת ווינר בעונה שעברה, פוצלו בין שני אולמות, גן נר ומלחה, ומשחקי חצי הגמר (רביעי) והגמר (חמישי) יערכו כבעבר באולם מלחה בירושלים.

שני משחקי רבע הגמר הראשונים הפגישו את האלופה הפועל חולון, שעברה טלטלות רבות הקיץ, עם בני השרון, שסיימה שלישית את הליגה. משה ויינקרנץ, שחזר לאמן אחרי שמונה שנים של היעדרות, השיג ניצחון נאה על הקבוצה של דני פרנקו 62:82 והוא בחצי הגמר. לחולון מחכה הרבה עבודה לקראת הליגה. המשחק השני עימת את עירוני נהריה ועירוני רמת גן. הקבוצה מהמרכז פתחה טוב, אבל החל מהרבע השני הצפוניים אחזו ברסן המשחק ופתחו מבערים בדרך לניצחון 77:90 ולחצי הגמר.

הפועל חולון - בני השרון 82:62

הקבוצה של דני פרנקו פתחה טוב ועלתה ראשונה על הלוח משתי נקודות של ווטסון והמשיכה ליתרון של 0:5. בני השרון עצרה את הסחף ועשתה ריצה של 2:8 כדי לעלות ליתרון ראשון במשחק. מכאן ואילך המשחק הפך לנדנדה כשכל קבוצה קולעת שתיים ואוחזת ביתרון. בני השרון שוב הצליחה לייצר בריחה קטנה, אבל עד סיום הרבע הראשון צימקה חולון ל-19:17.

המין קווינטנס פתח את השני עם שתי נקודות לבני השרון, שהמשיכה לדהור ועלתה במהלך בזק ליתרון 21:30, פרנקו רגז ולקח פסק זמן. וושינגטון הצליח לשמור את חולון במשחק עם פעולות אישיות. רובי טיווח עוד שלשה כדי לעלות את חולון ל-29:37, שלוש דקות לסיוום המחצית הראשונה. הכחולים של ויינקרנץ המשיכו להגדיל בהדרגה את ההפרש ל-29:42. רובי עשה עבירה בלתי ספורטיבית, ואורלנד דייק פעמיים. להפסקה ירדה בני השרון ביתרון 11, 33:44.

שון ג'יימס עלה חד למחצית השנייה והוביל את בני השרון ליתרון 37:50. רובי קבר שלשה, ופרנקו לקח פסק זמן. הקבוצות שכחו לקלוע, עד שוושינגטון מחולון קלע שתיים כדי לצמצם ל-55:40, קצת פחות מארבע דקות לסיום הרבע. אבל חולון לא עשתה עצירות בהגנה, ובני השרון עלתה ל-20 הפרש, 44:64 בסיום הרבע.

הקבוצה מהשרון המשיכה להשתעשע במשחק ועלתה ל-47:74, שבע דקות לסיום המשחק. חמש דקות לסיום לקח פרנקו פסק זמן בניסיון אחרון להציל את המשחק. בני השרון עלתה ל-52:79. חולון עצרה את הסחף עם ריצה של תשע נקודות רצופות. זה לא עזר לחולונים, שירדו בסיום מובסים.

קלעו לבני השרון: ריצ'ארד רובי צלף 27, המין קווינטנס 14, בן רייס 10, שון ג'יימס ואוסמאן סיסה עם 8 נקודות כל אחד, שון מונסון 5, מאיר טפירו 4, אלעד הופמן וארז כץ 3 כל אחד. לחולון: דרון וושינגטון 23 נקודות, יהוא אורלנד, לואיס פלורס וכריס ווטסון 10 נקודות כל אחד, חנן קולמן 6, יותם שירן 2, ליאור שגב סיים עם נקודה.

מאמן בני השרון משה ויינקרנץ אמר: "מה שראינו עדיין לא מספיק. אלו ניצנים ראשונים ונקווה שבהמשך ניראה טוב יותר. זו פעם ראשונה שראינו את שון ג'יימס על המגרש ואני מקווה שנקבל ממנו את התרומה המצופה. ריצ'רד רובי אמור לסחוב אותנו קדימה העונה".

ריצ'ארד רובי: "הם התחילו טוב את המשחק, אבל נכנסו לתמונה והפכנו את המשחק. בהמשך נהיה טובים יותר". לגבי ההתאקלמות שלו בארץ אמר: "ישראל לא שונה מדי מקליפורניה, התרגלתי לחיים כאן די מהר".

מאמן חולון דני פרנקו: "לא אהבתי איך ששיחקנו. אמנם באנו עם סגל קצר והחבר'ה היו עם ידיים בכיסים, אבל זה ברור שיש לנו הרבה עבודה. אנחנו מתאמנים חודש ומשהו ועדיין לא היה לנו אימון אחד עם סגל מלא. חסר לנו זר, אבל בעיקר חסר לנו זמן כדי להתחבר. למרות כל הבעיות, ציפיתי ליותר מהמשחק הזה. רציתי לראות יותר אנרגיות ויותר נחישות מצד השחקנים".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

עירוני נהריה - עירוני ר"ג 77:90

הקבוצה של רוב בלינקו פתחה חזק את המשחק במלחה ועלתה ליתרון מהיר של 2:11 בזכות יכולת טובה של ג'ונתון ג'ונס. עד סוף הרבע נהריה צימקה מעט, ובסוף הרבע הראשון 22:27 לרמת גן.

נהריה פתחה את הרבע השני צמוין כשרביב לימונד, ביחד עם יכולת טובה של רון לואיס וטוני ווישהאם הריצו את נהריה עד ליתרון 12 נקודות, שלוש דקות לסיום המחצית הראשונה. הצפוניים שמרה את היתרון עד המחצית, והתוצאה בסיומה 46:58.

רמת גן קלעה את שתי הנקודות הראשונות ברבע השלישי, אך נהריה השיבה בארבע משלה. הקבוצה של ג'ינו שמרה על יתרונה הדו ספרתי במהלך הרבע השלישי וסיימה אותו ב-58:71.

גם ברבע האחרון המשיכה נהריה לשמור את עצמה במרחק סביר מיריבתה, כשרמת גן לא מצליחה להוריד את הפער לחד-ספרתי. נהריה שמרה על היתרון וחגגה בסיום העפלה לחצי גמר הגביע.

בנהריה בלטו: רון לואיס ורביב לימונד עם 18 נקודות כל אחד, גרג ברונר סיים עם 15 נקודות, אארון מגי וטוני ווישהאם עם 9 כל אחד, יוגב אוחיון 7, מושון יעקוסי 4. ברמת גן: ג'וש גומז וכרמלו לי עם 16 נקודות כל אחד, ג'ונתן ג'ונס 12, אילן ברקוביץ' 8, ליאור חכמון וגרי גנדל 4 כל אחד, שמוליק ברנר 3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully