וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה ניצחה את קרית אתא 53:75

שתי העולות החדשות נפגשו למשחק ראווה בגן נחום, בסיומו חגגו הירוקים מחיפה עם ניצחון מרשים, 53:75. קוז'יקרו הצטיין עם 23 נק'

עונת הכדורסל נפתחה הערב (ראשון) באופן רשמי, עם תחילת טורניר גביע ווינר. אלא שלפני רבעי הגמר, נערכו שני משחקי ראווה בין הקבוצות שלא משתתפות בגביע עצמו. מכבי חיפה, שעל הנייר מסתמנת כמרעננת הרשמית של הקיץ הנוכחי, עם רכש מרתק וזרים מלהיבים, פגשה את אליצור קרית אתא, במשחק בין שתי העולות החדשות בגן נחום. בסיום הדרבי הצפוני הייתה זו חיפה שחגגה, עם ניצחון מרשים 53:75, שמהווה הצהרת כוונות לקראת הליגה.

דווקא קרית אתא פתחה היטב, והפכה פיגור בן 5 נקודות ליתרון 18:23 בסיום הרבע הראשון, הרבה בזכות שלישיית הזרים החדשה - מקנייט, ברנס ורוברטס. חיפה התחילה להיכנס לעניינים ברבע השני הודות לדקות מעולות של עידו קוז'יקרו, שהפך לשחקן המטרה של הקבוצה בצבע. החיפאים אמנם המשיכו להחטיא מחוץ לקשת, אך הצליחו לרדת לחדרי ההלבשה כשהיתרון בצד שלהם - 30:38. קוזי'קרו סיים את המחצית עם 16 נקודות נפלאות.

פתיחת המחצית השנייה הייתה גם היא של קוז'יקרו, אך קרית אתא הצליחה לצמק את התוצאה ולהגיע לפיגור מינימלי, 44:42, הודות ליכולת טובה של טרנס רוברטס וברנדון מקנייט. מכאן ואילך הייתה זו חיפה שתפסה תאוצה וסיימה את הרבע השלישי עם יתרון של 39:51. הרבע הרביעי היה כבר גארבג'טיים והפער של החיפאים צמח עד ל-53:75 בסיום.

קלעו לחיפה: עידו קוז'יקרו 23, דורון פרקינס ובי ג'יי מקי 11 כ"א, ברוק סיילס 10, בן סטרונג 7, משה מזרחי 5, עמית בן דוד 4, דבון ג'פרסון וגור פורת 2 כ"א.

לקרית אתא: טרנס רוברטס וברנדון מקנייט 16 כ"א, דריילון ברנס 10, ולאדי ירמישין וניב ברקוביץ' 4 כ"א, אלעד אליהו 3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully