וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון הביסה את גבעת שמואל 91:109

במשחק ראווה שפתח את עונת הכדורסל, מחצה מכבי ראשון לציון את גבעת שמואל, הודות ל-19 נקודות (4/4 ל-3) של הזר קן טוט

יותם רונן

צילום ועריכה: יותם רונן

ליגת ווינר נפתחה הערב (ראשון) באופן רשמי, עם תחילת טורניר גביע ווינר. אלא שלפני רבעי הגמר, נערכו שני משחקי ראווה בין הקבוצות שלא משתתפות בגביע עצמו. מכבי ראשון לציון פגשה באולם מלחה את מ.כ. גבעת שמואל, במשחק בין שתי קבוצות שעשו לא מעט שינויים במהלך הקיץ. אם לשפוט על פיו, מצבה של ראשון לציון לא רע. לא רע בכלל. הכתומים דרסו את הגבעה 91:109 במשחק ללא הגנות, ועם המון התקפה.

כמה עשרות האוהדים שהטריחו עצמם לאולם הורשו להיכנס רק דקות ספורות לפני פתיחת המשחק, מכיוון שהמשטרה לא סיימה את התדרוך. הרבע הראשון היה צמוד ברובו וללא הרבה הגנות, כשהזרים נותנים את הטון - קונולי ויוז בראשון, הול ורוס בגבעה, בדרך ל-26:28 לכתומים בסיום 10 הדקות הראשונות.

הקצב המטורף רק התגבר במהלך הרבע השני, כשקן טוט מציג יכולת מדהימה, בעיקר מחוץ לקשת, וביחד עם גילי מוסינזון הטיס את ראשון לריצה מדהימה ולרבע שני אדיר, בדרך ליתרון גדול 46:66 בהפסקה. הכתומים דייקו ב-10 זריקות מתוך 13 הנסיונות שלהם מחוץ לקשת במהלך 20 הדקות הראשונות.

הרבע השלישי המשיך בדיוק באותה מגמה, כשהפער הגדול בין שתי הקבוצות נשמר, למרות יכולת טובה של קורי קאר בשורות הגבעה. דקות יעילות של רוברט קונולי שמרו על הפער, ועם העלייה לרבע האחרון התוצאה הראתה 70:89 לזכות הכתומים.

הרבע האחרון היה לפרוטוקול בלבד, ובסיומן של עשר דקות של גארבג' טיים רק הגדילה ראשון לציון את הפער, בדרך ל-91:109 גדול.

קלעו לראשון לציון: ג'יימס יוז 20, קן טוט 19 (4 מ-4 ל-3), רוברט קונולי 17, גילי מוסינזון 10, עודד שעשוע, אבי סוכר ודניס קאר 9 כ"א, אופיר פרחי 6, איגור נסטרנקו 2.

קלעו לגבעת שמואל: רונלד רוס 23, יונתן ניר וג'רמיין הול 19 כ"א, קורי קאר 13, יחזקאל סקוורר ואנטון שוטבין 5 כ"א, רועי ברקוביץ' 4, איתי גרינבוים 3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully