וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד בלאט פתח עונה ברגל שמאל

המאמן הישראלי של דינמו מוסקבה הופתע 72:68 על ידי ולאדיווסטוק. הפסד בכורה למלאגה בספרד, ניצחון קליל לפנאתינייקוס היוונית

לא לכזה סיפתח פילל דייויד בלאט כשלקח את הג'וב בדינמו מוסקבה. אחרי רכש נוצץ, שכלל שחקני NBA, ועם יומרות מפה ועד רוסיה להוות יריבה אמיתית לצסק"א מוסקבה, יצא היום (ראשון) בלאט לדרך. המאמן הישראלי וקבוצתו המחודשת פגשו את פרימורי ולאדיווסטוק הקטנה, והפסידו 72:68 בסיומו של משחק מאוד מאכזב.

אחרי מחצית ראשונה צמודה, סבלו שחקניו של בלאט מרבע שלישי איום ונורא, בו קלעו 8 נקודות בלבד אל מול 18 של יריבתם הנחותה, לפחות על הנייר. הרבע האחרון היה מקצה תיקונים בן 10 דקות, אך זה לא עזר. טראוויס האנסן הוביל את דינמו עם 24 נקודות, כשיאבטוקאס הוסיף 11 משלו. ג'נארו פארגו ובוסטיאן נכבאר, שהגיעו מה-NBA בקיץ, קלעו רק 6 ו-3 נקודות בהתאמה, והיו המאכזבים העיקריים באכזבה אחת גדולה.

* יוון: אחרי שאולימפיאקוס פתחה את העונה עם ניצחון קליל אמש (שבת) על אגלאו, 65:90, גם היריבה הגדולה פנאתינייקוס חיקתה אותה ואף הגדילה לנצח בהפרש רב יותר. הירוקים גברו על מארוסי 54:82, עם 14 נקודות של ניקולה פקוביץ' ו-9 של שרונאס יאסיקביצ'יוס. את מארוסי הוביל פאניס קובוראס עם 19 נקודות.

ספרד: הפסד ראשון למלאגה

אוניקאחה מלאגה, יריבת מכבי תל אביב ביורוליג, נחלה הפסד בכורה לעונה זו, כשנוצחה 75:69 בביתה על ידי טאו ויטוריה. מלאגה עמדה על מאזן 0-10 (כולל שמונה ניצחונות במשחקי ההכנה), אך הערב הגיע הקץ לרצף המרשים. טאו, לעומת יריבתה, מחזיקה במאזן נקי מהפסדים וצמודה בראשות הטבלה לברצלונה. את קלעי טאו הוביל איגור ראקוצ'ביץ' עם 20 נקודות. מלאגה קיבלה 17 נקודות ממרקוס הייסליפ ו-10 מקרלוס קבזאס וקרלוס חימנז, אבל יום חלש של יז'י וולש הצ'כי (נקודה אחת בלבד) היה בעוכריה.

ריאל מדריד השיגה את ניצחון הליגה השני שלה העונה, כשגברה 78:94 על ברואסה הקטנה. פליפה רייס המשיך את פתיחת העונה הנהדרת שלו וכיכב עם 29 נקודות אצל הבלאנקוס, כשאלכס מומברו הוסיף 15. ברנרד הופקינס קלע 18 למפסידים.

הרביעית בטבלה, גרנאדה, השיגה גם היא את ניצחונה השני. האנלדוסים לא התקשו מול קחאסול והביסו את יריביהם בתוצאה 59:79. פאבלו איגלאר קלע 17 לזכות גרנאדה, שחילקה את הנקודות כמעט בין כל שחקני הסגל. וורן קרטר וטיירון אליס קלעו 12 נקודות לאורחים, שעדיין לא ניצחו העונה.

גם באיטליה חזרו לשחק

הליגה האיטלקית שבה לפעילות וכבר במחזור הראשון נפגשו שתיים מקבוצות הצמרת, כשאבלינו, יריבת מכבי תל אביב ביורוליג, התארחה בטרביזו אצל בנטון. אבלינו רשמה בעונה שעברה את הישג השיא שלה בהיסטוריה, כשסיימה במקום השלישי, אך את העונה הזו היא פתחה עם הפסד 71:68. מרקו טושק קלע 20 נקודות לאבלינו ונעזר ב-15 של כריס וורן ו-12 של טרוויס בסט, אך זה לא הספיק מול המארחים, אותם הוליכו ניל גרי עם 20 נקודות וסנדרו ניצ'ביץ' עם 16.

וירטוס בולוניה, קבוצתו של ג'יימי ארנולד, החלה את העונה שלה עם ניצחון 72:83 על ביילה. שרוד פורד הצטיין בבולוניה עם 18 נקודות -11 ריבאנודים, בעוד ארל בויקינס הוסיף 14. ג'יימי ארנולד סיפק 13 משלו ב-25 דקות משחק. את קלעי ביילה הוביל ריס גיינס, עם 18 נקודות.

הנציג הישראלי בליגה השנייה באיטליה, אפיק ניסים, רשם ניצחון בכורה עם קבוצתו פרימה ורולי, 57:66 על הארם סקאפטי במחזור השני. ניסים פתח בחמישייה וקלע 14 נקודות ב-34 דקות, אבל עמד על מאזן עלוב של 1 מ-10 מחוץ לקשת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully