וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ינקוביץ' כבשה גם את מוסקבה

אחרי בייג'ינג ושטוטגארט, הטניסאית הסרבית מספר 1 בעולם זכתה בטורניר שלישי ברציפות, אחרי שגברה על ורה זבונרבה. פצשנר זכה בוינה

יממה אחרי שהבטיחה את מקומה הראשון בדירוג העולמי בשנת 2008, נראה שילנה ינקוביץ' מתקרבת בצעדי ענק למועדון המכובד והמצומצם של הטניסאיות הבכירות והבלתי מנוצחות בשיאן. נכון, הסרבית עדיין לא זכתה בתואר גראנד סלאם, אבל כמו שהיא נראית בטורנירי סיום העונה, התואר באליפות אוסטרליה הפתוחה בינואר 2009 נראה קרוב מתמיד.

ינקוביץ' זכתה היום (ראשון) בטורניר שלישי ברציפות בסבב המקצועני, הפעם במוסקבה. הזכייה הזאת הגיעה אחרי תארים בבייג'ינג ושטוטגארט. אגב, בכל הטורנירים היא גברה במשחקי הגמר על טניסאיות מרוסיה.

בתקפיד הקורבן הייתה הפעם ורה זבונרבה (9 בעולם), שהפסידה 6:2, 6:4. ינקוביץ' השיגה שבירה כבר במשחקון הראשון במשחק ופתחה עם 0:2, כאשר הרוסיה לא הצליחה להיכנס למשחק לאורך כל המערכה הראשונה. במערכה השניה, ינקוביץ' שברה כדי לעלות ל-2:3, אבל זבונרבה נלחמה בחזרה, והצליחה להשוות ל-4:4. את השבירה הכי חשובה בטורניר השיגה ינקוביץ' במשחקון התשיעי, בדרך לניצחון משכנע.

ינקוביץ', שהרוויחה בשני הטורנירים האחרונים 195 אלף דולר, הוסיפה עוד 196,900 דולר לחשבון הבנק. השבוע היא תתחרה בטורניר ציריך בשוויץ (על סך פרסים של 600 אלף דולר) ותנסה להניף שם גביע בפעם הרביעית ברציפות.

פצשנר זכה בוינה

פיליפ פצשנר הגרמני (125 בעולם), שרק לאחרונה הפסיד להראל לוי בטורניר דונייצק באוקראינה, סיים את המסע המופלא שלו בטורניר וינה (על סך פרסים של 674 אלף יורו) עם התואר הראשון שלו בקריירה, אחרי שגבר בגמר על גאל מונפיס הצרפתי 4:6, 4:6. אחרי מנוחה של שעתיים, פצשנר ניסה להשלים דאבל, אבל הפסיד בגמר הזוגות לאנדי רם ומקס מירני. הגרמני שיתף פעולה עם אלכסנדר פייה האוסטרי.

שחקן נוסף שחגג תואר ראשון בקריירה היה איגור קוניצין הרוסי (71 בעולם), שעצר את דהירתו של בן ארצו מראט סאפין בטורניר גביע הקרמלין במוסקבה, וניצח אותו בגמר 6:7, 7:6, 3:6. קוניצין, שהגיע העונה לחצאי הגמר בפורטשאך ובוושינגטון, זכה בצ'ק שמן של 171 אלף דולר

דויד נלבנדיאן הארגנטיני (7 בעולם) זכה היום בתואר השני שלו השנה, אחרי שניצח את רובין סודרלינג השבדי 2:6, 7:5, 3:6 בגמר טורניר שטוקהולם (על סך פרסים של 713 אלף יורו). נלבנדיאן שלט לגמרי במערכה הראשונה, אבל השבדי שיארח את ישראל בגביע דייויס בעונה הבאה, השיג שבירה חשובה במערכה השניה כדי לחזור מפיגור 4:3 ולנצח 5:7. במערכה השלישית, השליטה חזרה לארגנטיני, שסיים את הטורניר הזה ברווח של 115 אלף יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully