וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המילטון: "עשיתי טעות, ואני משלם עליה"

הבריטי של מקלארן מכה על חטא אחרי הטעויות שלו במירוץ יפן, שצימקו את ההובלה שלו בדירוג הנהגים: "לו יכולתי, הייתי מתנהג אחרת"

לואיס המילטון שילם הבוקר (ראשון) ביוקר על הטעות שביצע בפנייה הראשונה בגראנד פרי היפני. "זה היה מירוץ רע, וזה מה שקורה כשעושים כאלה טעויות", אמר הנהג של מקלארן, שהחל בפול פוזישן וסיים רק במקום ה-12. המילטון יכול היה לעשות צעד משמעותי לקראת הבטחת הזכייה בתואר, אך במקום זה הפער שלו מפליפה מאסה הצטמק לחמש נקודות בלבד כשנותרו שני מירוצים לסיום העונה (סין וברזיל).

הבריטי בן ה-23 ספג עונש לאחר שחתך את קימי רייקונן של פרארי כבר בפנייה הראשונה. "זו הייתה טעות, ושילמתי עליה", אמר בצער בסיום, "אבל דברים כאלה קורים, אין מה לעשות". בסבב כבר נזכרים היטב בשנה שעברה, אז, בשנת הרוקי שלו, הוביל המילטון ב-17 נקודות בדירוג הנהגים, אבל איבד את התואר בשני המירוצים האחרונים לרייקונן.

עוד לפני המירוץ המילטון ספג האשמות מרוברט קוביצה (ב-מ-וו), שטען שהוא "נוהג בצורה מסוכנת". המילטון הבטיח שהוא "לא מתכוון לקחת סיכונים מיותרים", אבל המציאות הוכיחה אחרת, כשבהמשך המילטון אף פגע במאסה והידרר למקום ה-18 עם מכונית פגועה.

"כן, הייתי מתנהג אחרת אם הייתי יכול", אמר האנגלי, והוסיף במרמור: "מאסה ואני קיבלנו את אותו עונש אבל אני לא פגעתי באף אחד". בהמשך ניסה המילטון לשדר אופטימיות: "בסופו של דבר זה לא כל כך משנה, כבר התגברתי על זה. עכשיו נצטרך לוודא שננצח את שני המירוצים האחרונים".

  • עוד באותו נושא:
  • פורמולה 1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully