וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיטלקים תמיד דואגים לאקשן, גם ב-0:0

על המגרש בסופיה לא קרה יותר מדי במשחק בין בולגריה לאיטליה, אבל האוהדים האורחים זרקו בקבוקים וחזרו לפאשיזם

אנשי נבחרת איטליה דווקא היו מרוצים מהתיקו המאופס מול בולגריה בחוץ, במסגרת בית 8 במוקדמות המונדיאל. הם היו פחות מרוצים מההתנהגות של האוהדים שלהם, שהגיעו לאצטדיון בסופיה. מאחר ובמשחק עצמו לא היה יותר מדי במה להתרכז, התקשורת האיטלקית עקבה אחרי קומץ מאוהדי הנבחרת, שזרקו בקבוקים על האוהדים הבולגרים וקראו לעברם קריאות פשיסטיות.

איטליה נלחמת בתופעת החוליגנים בשנים האחרונות, ואם זה לא מספיק - יש גם את המתיחות השוררת במדינה בין התושבים המקומיים למהגרים ממזרח אירופה, מה שככל הנראה יצר את הרקע לאירועי המשחק בסופיה. "האוהדים צריכים להיענש", אמר נשיא התאחדות הכדורגל האיטלקית ג'יאנקרלו אבטה לתחנת הטלוויזיה "ראי" והוסיף: "הכרטיסים נמכרו שמית, כך שאנחנו יכולים לעקוב אחרי כל אחד מהם".

על המגרש, סימונה פפה רשם הופעת בכורה בעוד שהחלוץ ג'וזפה רוסי, שנכנס כמחליף, היה מעורב יותר במשחק וצבר אשראי לקראת משחקה הבא של הנבחרת האיטלקית - מול מונטנגרו ביום רביעי בלצ'ה. החלוץ לוקה טוני ספג כרטיס צהוב בסופיה, ויחמיץ את המשחק מול מונטנגרו. בכל מקרה, טוני לא פתח בהרכב מול הבולגרים ומי ש"התמקם" שם על חשבונו היה אלברטו ג'ילארדינו. "אני מרוצה מהדרך שבה שיחקנו", סיכם מאמן איטליה מרצ'לו ליפי את המשחק מול הבולגרים. "לא יצרנו יותר מדי מצבים, אבל גם לא איפשרנו לבולגרים להבקיע. הנבחרת הזאת צוברת נסיון ממשחק למשחק", אמר המאמן.

הבולגרים בונים על גאורגיה

התיקו המאופס מול איטליה יוכל לתת לשחקנים הבולגרים את המוטיבציה להשיג את ניצחונם הראשון במוקדמות המונדיאל, ביום רביעי נגד גאורגיה. המאמן הבולגרי פלמן מרקוב אמר לרויטרס: "זה בית קשה מאחר ולכל הנבחרות יש סיכוי. נתנו הופעה טובה וסיימנו בתיקו מול אלופת העולם. אני מאוד מרוצה מהגישה של השחקנים".

לקראת המשחק מול גאורגיה, שמאומנת על ידי הקטור קופר, אמר המאמן הבולגרי: "נוכל להשיג תוצאה טובה אם לא נזלזל ביריבה ונפגין את אותה הנחישות. יש להם כמה שחקנים טובים מאוד".

הבולגרים יודעים שרק ניצחון יבוא בחשבון בטביליסי, ושהם יהיו חייבים לשנות פאזה מהמשחק ההגנתי נגד איטליה, למשחק פתוח והתקפי מול גאורגיה. ואלרי בוינוב, חלוצה של מנצ'סטר סיטי, פצוע נכון לעכשיו, אבל הבולגרים סומכים על דימיטאר ברבאטוב, מרטין פטרוב וסטיליאן פטרוב, שיעשו את העבודה בהתקפה. "אם נשחק נגד שאר הנבחרות כמו ששיחקנו נגד איטליה, אני לא חושב שתהיה לנו בעיה לנצח", אמר קשר הנבחרת צ'בדאר ינקוב.

המגן המתאזרח מברזיל, לוסיו וגנר, סיים את חלקו נגד איטליה כבר במחצית הראשונה בגלל פציעה ויחמיץ את המשחק נגד גאורגיה. לעומתו, סטניסלב אנגלוב שהיה מושעה במשחק הקודם, יחזור לסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully