וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרדיננד: "אוהדי אנגליה צריכים להתבייש בעצמם"

ריו פרדיננד, בלם נבחרת אנגליה, הגיב לשריקות הבוז כלפי אשלי קול, במהלך ה-1:5 על קזחסטן. קאפלו: "צריכים לתמוך בו, לא ההיפך"

במשך 50 דקות היתה נבחרת אנגליה - ובעצם, כל מדינת אנגליה - בפאניקה. קזחסטן הקטנה הגיעה לוומבלי הגדול כדי לפגוש את אנגליה הבינונית, ואחרי יותר מחצי משחק הראה לוח התוצאות 0:0 עגול ומזעזע. בשלב הזה, כשלאוהדים נמאס, אולי גם לשחקנים השתחרר משהו, וההמשך היה כל-אנגלי. זה הסתיים ב-1:5 אמנם מוחץ, אבל כזה שמכיל בתוכו גם, כאמור, חמישים דקות נוראיות מול נבחרת אומללה. פאביו קאפלו, מאמן הנבחרת האנגלית, משתדל להסתכל על הדקות הטובות. "התוצאה חשובה, ומדובר בניצחון טוב. יש לנו 9 נקודות מ-3 משחקים והמון שערים. מבחינתו העבודה נעשתה".

אלא שייתכן והסיפור הגדול של המשחק, וזה שייזכר ממנו, הוא זה של אשלי קול. מגן צ'לסי "בישל" את השער הקזחי שצימק ל-2:1, וזכה לקריאות בוז צורמות מהקהל האנגלי. "לא אהבתי את השריקות, בטח כשהן מכוונות כלפי שחקן אחד", התייחס קאפלו לתקרית, "אנחנו צריכים לתמוך בו, ולא להיפך. כשיש לקהל בעיות, לשרוק בוז זה לא הפתרון".

גם ריו פרדיננד, קפטן הנבחרת, שאף הבקיע במהלך המשחק, יצא כנגד הקהל האנגלי. "זה מאכזב. כששחקן עושה טעות צריך לעמוד מאחוריו כדי להחזיר לו את הביטחון. האוהדים ששרקו לו בוז צריכים להתבייש בעצמם". פרנק למפארד, אחד הטובים בשורות הנבחרת האנגלית אמש (שבת), סיכם: "אם אנחנו רוצים להפוך את וומבלי למבצרנו, האוהדים צריכים לתמוך בנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully