וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחוץ. תרתי משמע

במשחק שנערך תחת כיפת השמיים, ניצחה דנבר 72:77 את פיניקס. שתיים מקבוצות ההתקפה הטובות בליגה קלעו 36 ו-31 אחוזים מהשדה בהתאמה

149. זה סכום הנקודות. אם היו שואלים טרם המשחק בין דנבר ופיניקס מי קלעה אותו, סביר שהייתם מהמרים על אחת מהשתיים - בטח לא על סכום הנקודות הכולל. אבל תאמינו או לא, במשחק שנערך הלילה (בין שבת לראשון), בין שתיים מקבוצות ההתקפה הטובות בליגה בשנתיים האחרונות, התוצאה הראתה 72:77 לדנבר - וזה לא היה הדבר המעניין במשחק.

בפעם הראשונה מזה 30 שנה, נערך משחק טרום עונת ה-NBA בחוץ. תחת טמפרטורה קרירה, רוחות עזות וכיפת השמיים, נפגשו הסאנס והנאגטס באחד ממגרשי הטניס של האינדיאן וולס בקליפורניה, ואם לשפוט על פי התוצאה - קל זה לא היה. במשחק עצמו, הסתדרה דנבר ללא שני כוכביה, אלן אייברסון וכרמלו אנתוני, הודות ל-12 נקודות של ג'יי.אר סמית' ומאטין קליבס. את הסאנס הוביל סטיב נאש עם 16, בעוד רובין לופז הרוקי הוסיף 8 נקודות, 5 ריבאונדים ו-7 חסימות.

"רעיון נחמד, שעה לא הגיונית", אמר אחרי המשחק פורוורד דנבר, קניון מרטין. "זה היה די משוגע, כל כמה זמן הגיעה רוח חזקה, והיית חייב למסור את הכדור", הוסיף אנתוני קארטר. ואולי סיפק הסבר רציונאלי לעובדה שפיניקס קלעה רק 31 אחוז מהשדה (ו-12 מחוץ לקשת, ו-69 מהעונשין), בעוד הנאגטס דייקו ב-36 אחוזים (9 אחוז מחוץ לקשת, 47 מהעונשין).

אפללו בראש המצעד

והיו גם משחקים אחרים בלילה. אולקהומה סיטי נחלה את הפסדה השלישי במשחקי טרום העונה, כשהפעם נכנעה 122:102 לגולדן סטייט. 23 נקודות של דמיאן ווילקינס ו-16 של קווין דוראנט לא עזרו לת'נאדרס, שאיבדו יותר משמסרו וקלעו באחוזים נוראיים. מרקו בלינלי הוביל את המנצחים עם 22 נקודות, תוך שהוא משחק כמעט את כל הדקות.

במפגש אחר פגשה דטרויט, שלא הפסידה עד כה, את מילווקי, שלא ניצחה עד כה, והסטאטוס קוו נשאר גם לאחר 48 הדקות. הודות לרבע ראשון מוצלח, הפיסטונס ניצחו 99:111, כשהם נהנים מ-28 נקודות באחוזים נפלאים (10 מ-12 מהשדה) של אהרון אפללו, ו-15 בצירוף 10 אסיסטים של רודני סטאקי. וויל ביינום סיים עם 5. צ'רלי וילאנואבה הוביל את המפסידים עם 26.

ובמשחק שעל הנייר היה המעניין של הלילה, ניצחו האלופים מבוסטון את אחת המועמדות הרציניות לתואר השנה, יוסטון רוקטס, 89:90, במשחק עם לא מעט עצבים. הסלטיקס, שקלעו שלשה בודדת בכל המשחק, קיבלו 15 נקודות מפול פירס ו-12 מגלן דייויס, כאשר 16 של יאו מינג ו-13 של רון ארטסט מהעבר השני לא מספיקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully