וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנרי בעד השארת דומנק: "ככה אי אפשר להתעסק בכדורגל"

ההתאחדות הצרפתית תדון בימים הקרובים על המשך דרכו של דומנק בנבחרת, תיירי הנרי עצבני: "מספיק עם השטויות, אנחנו תומכים במאמן"

רומניה תופסת את הראש. אתמול (שבת) היא כבר הוליכה 0:2 על צרפת, ונראה היה שהיא צועדת בבטחה אל שלוש הנקודות, אבל סגנית אלופת העולם התאוששה והשוותה ל-2:2, תוך שהיא מותריה את המארחת המומה ומאוכזבת. מאמן רומניה, ויקטור פיטורקה, יודע בדיוק מהי הסיבה לאיבוד הנקודות. "ראינו את יכולתה של צרפת כשעלינו ליתרון של שני שערים, והרגזנו אותם. לצערי, גרמתי לנו לסגת מוקדם מדי. לא החזקנו בכדור. המשחק היה נראה גמור, היה לנו ניצחון בידיים, לפחות יצאנו עם נקודה". למרות שרומניה הובסה על ידי ליטא, וניצחה רק את איי פארו הקטנה, פיטורקה אופטימי. "עלינו להתמקד במשחק נגד סרביה, אם ננצח את סרביה ואוסטריה אנחנו שוב על המסלול".

לא רק ראשו של פיטורקה בסכנה. מדברים על כך שריימונד דומנק עשוי לאבד את משרתו כמאמן צרפת, אבל בינתיים הוא שם, על הקווים. "המועצה תתכנס ב-15 באוקטובר, שזה ממש קרוב", אמר נשיא ההתאחדות הצרפתית ז'אן-מישל אסקלה, "עלינו להתרכז במשחק ביום שלישי נגד טוניס. אחר כך נדבר על המצב". נוכח יכולתה של צרפת בתקופה האחרונה, ועקב מצבה בבית 7 של מוקדמות המונדיאל, אפשר לראות בדברים אלה סוג של גיבוי.

בשורה התחתונה, אין ספק שהדיון הציבורי על מעמדו של המאמן מסעיר את כל המערכת, ותיירי הנרי יצא להגנתו של דומנק ודיבר בפומבי נג הספקולציות על עתידו. "יש נקודה שבה חייבים להבהיר את הדברים", אמר הנרי, "אם הוא המאמן, אז הוא המאמן. אי אפשר כל הזמן רק להציב לו תנאים".

הנרי ניסה להכחיש את מה שכולם כבר יודעים - שקומונת מנצחי מונדיאל 1998 (בראשות דידייה דשאן ולורן בלאן) מנסים לנשל את דומנק מתפקידו. "שיחקנו בשביל המאמן, בשביל עצמנו, בשביל הכדורגל הצרפתי", אמר הנרי, "יש כעס על המאמן, ולא קל לתפקד עם זה. ככה אי אפשר להתכונן למשחקים הגדולים שמצפים לנו. אתמול התאמצנו במיוחד לחזור למשחק, בשבילו, בשבילנו, בשביל כולם. אולי במקום להתעסק במחלוקות, נתעסק בכדורגל? אנחנו עומדים לצד המאמן".

שתיים רבות, ובינתיים סרביה זוכה

סרביה מצאה סופסוף את העקביות אותה חיפשה אחרי שניצחה 0:3 בליטא וכעת השחקנים יגיעו עם בטחון למשחק החוץ באוסטריה ביום רביעי, כך אמר מאמן הנבחרת רדומיר אנטיץ'. הניצחון בליטא העלה את הסרבים למקום הראשון בבית 7, עם 6 נקודות משלושה משחקים. לצרפת, רומניה ואוסטריה - ארבע נקודות בלבד.

"ביצענו התקדמות ממשית ולניצחון הזה יש משמעות גדולה מאשר עוד שלוש נקודות עבורנו", אמר אנטיץ' בסיום המשחק והוסיף: "סופסוף היינו עקביים במשך 90 דקות והניצחון הזה יוביל אותנו במצב רוח טוב למסע באוסטריה".

סרביה פתחה את הקמפיין בניצחון 0:2 על איי פארו, אבל הפסידה במשחק הבא 2:1 לצרפת - מה שהביא ללא מעט ביקורות על הטקטיקה ובחירת השחקנים של אנטיץ'.

בשבת סרביה נראתה אחרת לגמרי, עם שלושה חלוצים בהרכב ועם הקשר מילוש קרסיץ', שכבש את שערו הבינלאומי הראשון והפגין יכולת מצוינת. במשחק נגד אוסטריה, סרביה תחסר ככל הנראה את הבלם איביצה דרגוטינוביץ', שנפצע במחצית הראשונה מול ליטא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully