וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיעור בסטטיסטיקה אמריקאית

אקוודור וצ'ילה ייפגשו במסגרת משחקי מוקדמות הגביע העולמי ולצורך כך ניתחנו עבורכם את הסיכויים של שתי הנבחרות לזכות בניצחון. אנחנו הולכים על תיקו

משחק מספר 57: אקוודור – צ'ילה 1.80, 2.80, 3.0

שתי הנבחרות נפגשות במסגרת משחקי קדם הגביע העולמי ועל הזכות לשחק במונדיאל ב-2010 בדרום אפריקה. כעת אנחנו עם הסיכויים של שתי הנבחרות להשיג ניצחון שישפר את מעמדן לעשות את העבודה מהבית הדרום אמריקאי. ראשית לגבי מיקומים, אקוודור נמצאת במקום השביעי עם תשע נקודות, בעוד צ'ילה ניצבת במקום הרביעי, שממנו עולים למשחקים, עם 13 נקודות.

הצ'יליאנים עד עכשיו סיימו ארבעה משחקים מתוך שמונה עם ניצחון, סיימו בעוד משחק בתיקו והפסידו בשלושה משחקים. אקוודור לעומת זאת שיחקה שמונה משחקים בלבד, אך ניצחה רק בשניים, בשלושה סיימה בתיקו ובשלושה נוספים היא הפסידה. ארבע הנבחרות הטובות ביותר מעפילות כאמור למשחקים בדרום אפריקה.

צ'ילה מגיעה אחרי משחק אימון מוצלח מול מכסיקו, אותו היא ניצחה 0:1 משער עצמי. בקמפיין היא חגגה במחזור האחרון רביעייה על חשבון קולומביה, אך עוד קודם לכן היא הובסה בבית מול ברזיל 3:0. במהלך הקמפיין היא גם ניצחה 0:2 את בוליביה בחוץ, הפסידה 3:0 לפרגוואי, סיימה ב-2:2 עם אורוגוואי, ניצחה 0:2 את פרו ובמשחקה הראשון היא הפסידה 2:0 לארגנטינה.

אקוודור לעומת זאת סיימה במשחקה האחרון ב-0:0 מול אורוגוואי ועוד קודם לכן היא ניצחה 1:3 את בוליביה. יתר התוצאות שלה בקמפיין: 0:0 מול קולומביה, 1:1 מול ארגנטינה, 1:5 על פרו, הפסד 5:1 לפרגוואי, הפסד 5:0 לברזיל והפסד 1:0 לונצואלה. במשחק אימון שהיא ערכה לפני כחודשיים מול קולומביה היא ניצחה 0:1 משער בפנדל של כריסיטאן בניטז.

את הקמפיין הקודם אקוודור סיימה לפני ארבע שנים במקום השלישי ועלתה למונדיאל, בעוד צ'ילה סיימה רק במקום השביעי ונותרה בחוץ. ומה היו במפגשים ביניהן בקמפיין ההוא? בדיוק לפני ארבע שנים השתיים נפגשו, ואז אקוודור ניצחה 0:2 משערים של איבן קבידאס ואדיסון מנדז. המפגש השני היה כבר מאוזן יותר והסתיים ב-0:0 בצ'ילה.

ומה יהיה הפעם? אנחנו מאמינים ששוב יהיה מאוזן והנבחרות יחלקו ביניהן את הנקודות. לכו על תיקו. ההימור: איקס (2.8)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully