וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות מונדיאל דרום אמריקה: ארגטינה ניצחה 1:2 את אורוגוואי

הצמד, מסי את קון, כבשו ב-1:2 של ארגנטינה על אורוגוואי, שהעלה אותה למקום השני בבית הדרום אמריקאי. פרגוואי ניצחה 0:1 בקולומביה

לפני שבוע נפגשו ברצלונה ואתלטיקו מדריד באחד המשחקים הטובים יותר שנראו בשנים האחרונות (1:6 לבארסה). לפני המשחק שב והצהיר ליונל מסי כי המשחק אינו קרב אישי בינו לבין סרחיו קון אגוארו. הכוכב הקטאלוני טען שהשניים אמנם רוצים כל אחד בניצחון קבוצתו, אבל שהם חברים טובים שנהנים לשחק מאוד ביחד. בקאמפ נואו זו הייתה הצגה של אדם אחד, מסי, כשקון נראה אובד עצות.

הלילה (בין שבת לראשון) במונומנטאל, במשחקה של ארגנטינה נגד אורוגוואי במחזור התשיעי בבית המוקדמות הדרום אמריקאי, הם הוכיחו שכאשר הם חוברים הם אכן נהנים לשתף פעולה וכי אין הרבה כוחות שיכולים לעצור בעדם. שש דקות הספיקו למסי לנגוח את הראשון. שבע דקות לאחר מכן בעט קון ריבאונד שנהדף מהגנת אורוגוואי והבקיע את השני. המקומיים הורידו הילוך ואורוגוואי חזרה למשחק כשדייגו לוגאנו, שחקנה של פנרבחצ'ה, צימק (41) וחתם בעצם את תוצאת המשחק.

אחרי חמישה משחקים ללא ניצחון וארבע תוצאות תיקו רצופות, ארגנטינה מנצחת ומעלה את מניין נקודותיה ל-15 נקודות. היא מטפסת למקום השני, אחרי פראגוואי המפתיעה, כשהיא עוקפת בדרך את ברזיל ואורוגוואי. מאמן ארגנטינה אלפיו באסילה עושה צעד נוסף בדרך לדרום אפריקה. האלביסלסטה נראים מחוברים ויהיו במונדיאל. אולי כעת 'קוקו' כבר יכול להתחיל להכין את תוכניות העבודה למונדיאל, כי מאז 1986 ארגנטינה לא הניפה את הגביע היקר מכל. 24 שנים הם יותר מדי עבור האומה שנושמת כדורגל, בייחוד כשבתווך ברזיל זכתה פעמיים. בינתיים, ימשיכו החברים הטובים, קון ומסי, להשתעשע במגרש המשחקים של דרום אמריקה בדרך לדבר האמיתי.

בוליביה - פרו 0:3

בקרב אנדיות בין שתי נבחרות חלשות, הביסה בוליביה את שכנתה מצפון. חואקין בוטרו כבש צמד (4 ו-16), רונלד גרסיה חתם את התוצאה (81). בוליביה עם שמונה נקודות אחרי מחצית הדרך, והיא מקווה להדביק את הפער מארבע המוליכות, כשגם המקום החמישי יכול להיות אופציה לא רעה מבחינתה. פרו, לעומת זאת, אחרונה עם שש נקודות, והיא תנסה את מזלה בטורניר הבא.

קולומביה - פרגוואי 1:0

30 אלף צופים בבוגוטה לא ממש הפחידו את מוליכת בית מוקדמות המונדיאל, שצברה ניצחון שישי בטורניר. קולומביה פתחה בסערה ובחמש הדקות הראשונות הגיעה לשני מצבים מצוינים. אבל המארחים הופתעו בדקה ה-9. סלבדור קאבאנאס הגיח מצד ימין, זיהה ששוער קולומביה אוגוסטין חוליו נמצא קצת מחוץ לשערו ובעט כדור חזק לפינה הקרובה. 0:1 לפרגוואי. בהמשך האורחים הקימו בונקר מפואר והצליחו לשמור על שלוש הנקודות באמתחתם.

מקסיקו מסתבכת, ארה"ב חוגגת

גם בבית מרכז אמריקה נערכו הלילה משחקים. מקסיקו, שמציגה לאחורנה כדורגל מצוין, נכנעה 1:0 בקינגסטון, בירת ג'מייקה, לנבחרת המקומית. ריקרדו פולר הרשית בדקה ה-14 וקבע 0:1 לג'מייקנים. שחקניו של סוון גוראן אריקסון לא הצליחו להשיג עד לסיום את השוויון, במשחק שהיה פיזי מאוד ונשלפו בו שבעה צהובים. הפסדה של מקסיקו הוריד אותה למקום השני בבית 2, בעקבות ניצחונה של הונדורס על קנדה בתוצאה 1:3. וולטר מרטינז (9), קרלוס קוסטלי (65) והנדרי תומאס (90) כבשו למנצחים. אנדרו היינולט (54) כבש לקנדים. הונדורס ראשונה בבית עם 9 נקודות מארבעה משחקים, בדיוק כמו למקסיקו.

ארצות הברית מוליכה בבטחה את בית 1, לאחר שהביסה את קובה 1:6 בוושינגטון. דמרקוס בייזלי (11, 31), לנדון דונובן (48), בריאן צ'ינג (63), ג'וזי אלטידור (87) ואוגוצ'י אוניאו (90) כבשו למארחים. ינסי מונוז (32) כבש את שער הכבוד לקובנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully