וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונטה אליס הושעה ל-30 משחקים ע"י גולדן סטייט בגלל ששיקר

לאחר שנודע כי שיקר לגבי פציעתו המסתורית, קנסו ראשי גולדן סטייט את מונטה אליס ב-30 משחקים ללא תשלום, מה שיעלה לו 3 מיליון דולר

באופן קצת עצוב, הסיפור המרכזי של הקיץ עבור גולדן סטייט ווריירס לא ממש היה קשור לברון דייויס, למשל - כוכב הקבוצה שעזב, כי אם לזה שנשאר: כל פרשיית מונטה אליס, תאונת האופנוע והשקרים, לא עשתה חסד רב עם אף אחד מהצדדים. כזכור, אליס דיווח לקבוצה שנפצע במהלך משחק כדורסל, ולאחר הבדיקות נקבע כי ייאלץ להחמיץ את שלושת החודשים הראשונים של העונה, והערב (שבת), עם או בלי קשר, מתברר שהוא היה מחמיץ אותם גם אם היה בריא.

הווריירס החליטו להשעות את הקומבו גארד האתלטי ללא תשלום למשך 30 משחקים המשחקים הקרובים (4 משחקי טרום עונה, ו-26 משחקי הליגה הראשונים). עוד כאשר נודע כי אליס נפצע בתאונת אופנוע עליה לא דיווח, ולא על מגרש הכדורסל, היה ברור כי הקבוצה תעניש אותו עונש כבד, וכי לא תעבור על כך לסדר היום.

"אספנו את כל העובדות, וההשעיה היא המסקנה שלהן", אמר רוברט ראוול, נשיא המועדון. "מעתה והלאה, נעניק לאליס את כל התמיכה שהוא צריך כדי להחלים מהפציעה, וכדי שישוב להיות חלק אינטגרלי מהקבוצה". לפני משכורתו של הגארד, 30 המשחקים שיחמיץ יעלו לו קרוב ל-3 מיליון דולר, ואם לשקלל את הפציעה הקשה ביחד עם הפרשיה כולה, ניתן לסכם כי זה לא היה קיץ מלבב במיוחד. לא למונטה אליס, ולא לגולדן סטייט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully