וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה לא עוצרת

הקטלונים נשארו בראש הטבלה הספרדית גם לאחר המחזור השלישי, הודות ל-58:74 על ולנסיה. אולימפיאקוס הסתדרה עם אגלאו בדרך ל-65:90

הערב (שבת) נערך המחזור השלישי בליגה הספרדית, וגם לאחריו ניצבת בראש הטבלה ברצלונה, עם שלושה נצחונות מתוך שלשה משחקים. הפעם, גברו שחקניו של חאבייר פסקוואל 58:74 על ולנסיה תוך הצגת כדורסל הגנתי משובח. הקטלונים החזיקו את יריבתן על 22 נקודות בלבד במחצית השניה, מה שאפשר להם לשייט קדימה, כל הדרך לנצחון. ג'יאנלוקה באסילה הוביל את בארסה עם 21, ויאקה לאקוביץ' הוסיף 13 משלו.

אסטודיאנטס, שהפסידה בשני המשחקים הראשונים שלה, הצליחה להתואשש - ועוד איך, כשהביסה את מוריסה המסכנה 66:93, הודות לרבע אחרון אדיר של 8:25. איקר איטורבה הוביל את המנצחים עם 18 נקודות, כשסוארז ופופוביץ' מוסיפים 17 כ"א. וונטיגו קאמינגס סיים 20 דקות עם 2 נקודות בלבד.

* בליגה הצרפתית נערך לו המחזור השני, כשלה מאן, שניצחה במחזור הראשון, שמרה על מאזנה המושלם הודות לדריסה 58:82 על שאלון. דייויד בלות'נטאל, אקס מכבי תל אביב, הוביל את קבוצתו עם 12 נקודות.

* גם בליגה הבלגית שיחק נציג ישראלי, אך התקשה להרשים, כמו קבוצתו כולה. לובן של איציק אוחנון הובסה 94:77 למון, כשהפורוורד הישראלי מאכזב עם שתי נקודות בלבד ב-12 דקות משחק.

יוון: אולימפיאקוס פתחה היטב

המחזור הראשון של הליגה היוונית יצא הערב (שבת) לדרך, כשבמוקד, כמובן, תחילת המירוץ של אולימפיאקוס ופנאתינייקוס המתחדשות אל התואר הנכסף. האדומים מפיראוס יצאו לדרך ראשונים, ולא התקשו להביס 65:90 את אגלאו הקטנה. אחרי רבע ראשון צמוד, פתחו החבורה של ינאקיס מבערים ברבע שני ענק, תוך שהם משאירים את האורחים על שבע נקודות בלבד, ובורחים ליתרון 27:46.

משם, ההמשך היה גארבג' טיים אחד גדול, כשינאקיס מנצל את הדקות לשתף את כל הסגל הארוך שלו. ג'וש צ'ילדרס, הרכש הנוצץ והמרתק של הקבוצה בקיץ, הוביל את אולימפיאקוס עם 16 נקודות, כשפרינצזיס מוסיף 14 משלו. יותם הלפרין סיים עם 5 נקודות ב-20 דקות, בעוד ניקולה וויצ'יץ' ושחורציאניטיס לא שיחקו. היריבה המושבעת מאתונה תשחק מחר (ראשון) מול מארוסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully