וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איוניר: "הראינו לאיטלקים שאנחנו לא חוששים מאף אחד"

מאמן הנבחרת הצעירה הסביר את הדרך לתיקו ("סגרנו את הכוכבים שלהם") אבל לא יצא מכליו. באיטליה מודאגים מהסגל החסר לגומלין

ברני ארדוב

תקציר המשחק באדיבות ספורט 5

"אפשר להיות די מרוצים, אבל זה עוד לא נגמר ויש את המשחק בארץ. התוצאה לא רעה בכלל, אבל זה עוד לא שווה כרטיס לאליפות אירופה", סיכם הערב (שבת) מוטי איוניר את ה-0:0 הטוב של הנבחרת הצעירה של ישראל מול איטליה באנקונה. ביום רביעי יארחו איוניר והשחקנים את משחק הגומלין בבלומפילד וינסו להשלים את ההפתעה. אחרי מה שראינו היום ועם הדחיפה של הקהל הביתי (כרטיס כניסה עולה 10 שקלים בלבד), זה יהיה קשה, אבל אפשרי.

"כשלומדים את היריבה בצורה נכונה וסוגרים נכון את הכוכבים של היריבה, כשהשחקנים באים למגרש ונותנים את כל מה שיש, בדרך כלל מצליחים", המשיך המאמן להסביר את התוצאה הטובה, "ברוב דקות המשחק לא נתנו להם להפתיע אותנו. אולי זה יישמע חזירות, אבל אם היינו יותר חכמים ויותר מרוכזים, היינו מצליחים לחזור גם עם שער חוץ".

עוד הוסיף איוניר: "עכשיו נתאושש, נתכונן מחדש ונתחיל לעבוד לקראת הגומלין. להערכתי למשחק בארץ איטליה תגיע בצורה שונה. הם יחפשו שער חוץ ויזהרו מלספוג, אבל הכי חשוב שאנחנו בתמונה. נבחרת ישראל הקטנה, שיחקה נגד איטליה שנחשבת למעצמת כדורגל ועשתה כבוד. היינו צריכים להראות לאיטלקים שעם כל הכבוד להם, אנחנו לא חוששים מאף אחד".

ליאור ז'אן: "אמרנו מההתחלה שאנחנו רוצים להעביר את ההכרעה לבלומפילד, ועמדנו במשימה הזו. עמדנו טוב מבחינה הגנתית ואני מקווה מאוד שביום רביעי, יחד עם הדחיפה של הקהל, נשלים את המשימה ונעלה לאליפות אירופה".

המאמן הלאומי דרור קשטן ועוזרו משה סיני לא מתכוונים לשחרר שחקנים מהנבחרת הבוגרת לקראת המשחק של האולימפית מול איטליה. בנבחרת הסבירו כי בן סהר ומאור בוגזלו, שנכנסו מול לוקסמבורג כמחליפים, הם שחקנים חיוניים. לגבי איתי שכטר, הסיכויים שישוחרר נמוכים וזה יקרה רק אם רוברטו קולאוטי ייכלל בסגל למשחק מול לטביה.

קזיראגי: "נעשה את העבודה בתל אביב"

במחנה האיטלקי התקשו להסתיר את אכזבתם מהתוצאה המאופסת. "היינו סבירים, החזקנו יותר בכדור ויצרנו מצבים", אמר המאמן פיירלואיג'י קזיראגי, "אבל לא השכלנו לכבוש. הייתי מרוצה מהמחצית הראשונה וחבל שלא כבשנו אז. צריך לזכור שמדובר בפלייאוף של 180 דקות ונקווה לעשות את העבודה בתל אביב".

נבחרת איטליה הצעירה תגיע לגומלין בישראל ללא הכוכב הגדול סבסטיאן ג'ובינקו המוצהב, כשגם קלאודיו מרקיזיו ודניאלה דסנה יחמיצו את הנסיעה בשל צבירת שלושה כרטיסים צהובים. "זה נכון שיהיה קשה ללא מספר שחקני הרכב", התייחס קזיראגי לנושא, כשהוא מודע לאפשרות שגם פאולו דה צ'ליה ומרקו אנדראולי הפצועים יעדרו, "ננסה להכשיר לפחות את באלוטלי. אם לא, נסתדר עם השחקנים האחרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully