וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו לאומית: עכו בחצי הגמר, הפסד ראשון העונה להפועל ר"ג

הקבוצה מהצפון ניצחה 1:2 בביתה את מכבי הרצליה, והבטיחה לעצמה מקום בחצי הגמר. האורדונים נוצחו 3:2 בביתם ע"י מכבי אחי נצרת

המחזור השביעי בגביע הטוטו של הלאומית הושלם הערב (שבת). בבית א' אירחה הפועל רמת גן את מכבי אחי נצרת בידיעה שניצחון יקנה לה מקום בחצי גמר הטורניר. האדומים של יובל נעים לא עמדו במשימה והפסידו 3:2 לאורחים מהצפון, שעלו למקום השלישי בבית והשאירו לעצמם סיכוי תאורטי להמשיך לשלב הבא. בבית ב', הפועל עכו, שעל אזרחי עירה עוברים ימים לא פשוטים, אירחה את מכבי הרצליה, ניצחה אותה 1:2 והבטיחה מעשית את מקומה בשלב חצי הגמר.

הפועל רמת גן - מכבי אחי נצרת 3:2

ג'ורג' דאטורו היה יכול להעלות את הפועל רמת גן ליתרון בדקה ה-17, אך החטיא את בעיטת העונשין מ-11 מטרים. שתי דקות אחר כל רמת גן נענשה כשסרג' איליי קבע 0:1 לנצרת. בדקה ה-30 השלים איליי צמד וקבע 0:2. בדקה ה-69 וויליאם סוארז צימק ל-2:1 והעניק רוח גבית למארחים, שחגגו שוויון 2:2 בדקה ה-73 משער של מור גולן. אחי נצרת אספה כוחות ובדקה ה-84 עימאד וואהדני קבע 2:3 שהעניק לקבוצתו את שלוש הנקודות. האורדונים טעמו לראשונה העונה טעמו של הפסד.

הפועל עכו - מכבי הרצליה 1:2

בדקה ה-26 הורחק מוחמד גאדו משורות הרצליה, והדבר הקל על המארחים, שעלו ל-0:1 בדקה ה-33 משער של עומר עבד אל עזיז. למרות הנחיתות המספרית הרצליה הצליחה להשוות ל-1:1 בדקה ה-79, משער של דובב גבאי. אבל שחקניו של אייל לחמן החזיקו מעמד רק 4 דקות, ובדקה ה-83 עומר עבד אל עזיז חגג צמד וקבע 1:2 לעכו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully