וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גמר כל רוסי בטורניר קרמלין

סאפין נהנה מפרישת זברב, ויפגוש בגמר את בן ארצו, איגור קניטסין. ינקוביץ' מול זבונרבה בגמר הנשים. רם ומירני בגמר וינה

מראט סאפין יתמודד בגמר טורניר הקרמלין (סך פרסים 1.05 מיליון דולרים) נגד בן ארצו, הרוסי איגור קוניטסין. סאפין נהנה ממחלתו של הגרמני מישה זברב, שאילצה אותו לפרוש טרם המשחק. קניטסין, מצידו, פגש את הצרפתי פול הנרי מתיו. קוניטסין התגבר על המכשול עם 4:6, 3:6 ויקווה להמשיך בכושרו המצוין גם מול סאפין, שנחשב פייבוריט בגמר.

ילנה ינקוביץ' הסרבית הבטיחה לעצמה את המקום הראשון בדירוג העולמי בסוף עונת 2008, לאחר שניצחה 6:0, 1:6, 0:6 את אלנה דמנטייבה והעפילה לגמר טורניר מוסקבה. הרוסייה היממה את הסרבית במערכה הראשונה, ונראתה כמשייטת לעבר גמר הטורניר, בו זכתה בשנה שעברה. ינקוביץ' התעוררה לחיים, ניצחה 12 מ-13 המשחקונים הבאים, בדרך לגמר. "בתחילת השנה רציתי לפרוש מטניס", אמרה ינקוביץ', "עכשיו זה חלום עבורי, ואני לא רוצה להתעורר ממנו".

בגמר תפגוש ינקוביץ' רוסייה נוספת, ורה זבונרבה, שניצחה בחצי הגמר את בת ארצה, דינארה סאפינה 2:6, 6:7. זבונרבה, המדורגת תשיעית בעולם ונמצאת בכושר נפלא, יצאה מפיגור במהלך שובר השוויון, שברה וניצחה את סאפינה, המדורגת שלישית בעולם.

בטורניר שטוקהולם לגברים ממשיך הארגנטינאי, דוד נלבנדיאן לנצח בקלילות והוא עדיין לא הפסיד מערכה. הבוקר (שבת) גבר נלבנדיאן, המדורג ראשון בטורניר, 2:6, 1:6 על הפיני, יירי ניימינן, והוא ממתין בגמר לשבדי רובין סודרלינג, המדורג רביעי בטורניר. סודרלינג לא התקשה להביס בחצי הגמר את קיי ניקישורי היפני (77 בעולם) 1:6, 0:6.

הצרפתי גאל מונפיס העפיל לגמר טורניר וינה לאחר שגבר בדו קרב על הגרמני פיליפ קולשרייבר 4:6, 7:5, 6:7. מונפיס יתמודד בגמר נגד גרמני אחר, פיליפ פטשנר, שניצח 3:6, 6:3, 3:6 את הספרדי פליסיאנו לופז. יוני ארליך מושבת מפעילות, ובינתיים חברו אנדי רם עושה חיל בטורניר וינה, לאחר שהעפיל יחד עם בן זוגו מקס מירני לגמר טורניר הזוגות. השניים ניצחו 6:2, 3:6, 8:10 את מאהש בופטי ההודי ומארק נואלס הבאהמאס.

עדכון ראשון: 14:00, 11/10/08
עדכון אחרון: 19:15, 11/10/08

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully